Nye kunstkjøp

Noen ganger er det faktisk helt ok med en billig Ikea ramme :joy:

24 Likes

Fett, @Tommy_Jensen! Regner med du tar med en hjem til meg og! :joy:

Have fun!

1 Like

https://instagram.com/p/BbR7AFtlMHY/

22 Likes

Ulrik, din snik!

Det kom kanskje feil frem, ikke mitt bilde. Men man kan velge å ta pent vare på en billig ikea-ramme med å putte den i en skikkelig ramme!

Å ja, her tenkte jeg at du hadde vært en tur i Betlehem uten å fortelle noen :slight_smile:

Ja, liker også denne måten å bokse det inn på. Det gjør liksom litt mer ut av seg da!

Så samme på UAA eller Instagram, vurderer gjøre noe av det samme selv. kul tvist.

Om det er en souvenir eller om det defineres som kunst får være opp til tolletaten, men er fornøyd med denne lille luringen her:

18 Likes

Et det Lush?

Banksy, in store only.

Bare lurte for de lignet veldig på figurer jeg så på @lushsux sin Instagramkonto som han solgte på The Walled Off Hotel. Kanskje han bare gjorde en collab på noen av figurene

1 Like

Lush og flere andre lagde noen av disse veggene når de var der nede. Men tror navnet hans kommer veldig tydelig frem på disse. Mener Lush også var med på å gjøre installeringen på hotellet. Vet sikkert at feks Paul Insect lagde stencilene på utsiden av hotellet som illustrerer vinduene i første etasje

1 Like

Litt usikker på denne. Jeg har lest på nett at motivet med “make hummus not walls” var det Banksy som malte i 2007, men vet ikke om det stemmer. Denne suveniren i seg selv er vel malt av lokale og solgt i suvenirsjappen på walled off hotellet iflg info. Tror ikke Banksy sitter og maler disse på bakrommet :slight_smile: .

Ønsker å rette en stor takk til @JonasLeborg for utmerket service og meget pen innramming av mine nye kunstkjøp :smiley:

45 Likes

3 flotte trykk! Klassikere. Er Teddyen krøllete? Var så rare skygger på den?

Takker!
Den er ikke krøllete. Er nok bare iPhone X som overfiltrerer, samt en combo av gjenskinn/skygge fra kjøkkenvindu. Sjekka grundig nå, for å si det sånn :sweat_smile:

1 Like

Ventepølse.
Siden det åpenbart skal slites litt for å få kloa i en Lofoten, må man nesten bare finne på noe i mellomtiden.
Som en KAWS.
Lenge hatt lyst på en av disse.
Finally…

21 Likes

Om det der er hjemme hos deg så passet den jo jævlig bra inn der den står. Grattis.

2 Likes

Takk for det, @gnageren!
Det bekreftes å være mitt rede. :wink:

Er den kjempestor,eller står den bare på en liten hylle ? Men kul uansett da!!

1 Like