Nye kunstkjøp

Johan Reisang

3 Likes

Hentet fra rammemakeren i dag. Har virkelig sansen for Snik. Sølvramme med pass og artglass.

16 Likes

Flott Snik og fin list.

Nice! Ice cold sølv er magisk !

Hentet 3 bilder fra Rammeriet i Stavanger idag​:heart_eyes::heart_eyes::framed_picture:

28 Likes

Kom i posten i dag :slight_smile: Levert til rammeverkstedet i ettermiddag :slight_smile:

2 Nye tegninger I fint format :slight_smile:

8 Likes

Fintan… veldig fine!

Snik - Emmaline Gold/Black fantastisk :heart_eyes:

10 Likes

Pose - Tidy HF :heart_eyes:

Julekveld i heimen :grinning_face_with_smiling_eyes:

11 Likes

Nytt bilde fra Snik

16 Likes

Blitt noen kjøp i senere tid etter innflytting i nytt hus med masse hvite gipsvegger. Relativt laber kvalitet på bildene, men det får gå for denne gang.

S.C - The Beginning AP. Litt redd søket etter The Triumph blir både tidkrevende og kostbart, men veldig fornøyd med å ha kun denne og prøver å skyve til side tanken om at det egentlig bør være to - enn så lenge. :slight_smile:

S.C/M.W - La Cage et les deux âmes

John Doe - Battle in Vain

Victor Ash - Moon. Tenkt komplettert med Astronaut før eller siden.

14 Likes

Ikke bekymre deg. The Beginning står seg utmerket alene. Meget flott trykk

3 Likes

Noen nye bilder på veggen i dag. Plukket opp hos Jonas på Galleri Kollekt.

Jeg har hatt lyst på “Black Mirror” av Pez i en evighet. Angret på at jeg ikke handlet med en gang jeg så det “live”. Et hyggelig medlem på forumet var, så snill å selge meg en kopi tidligere i vinter. Siden det allerede var rammet inn puttet jeg “Twin Pix” inn i samme oppsettet. Endelig fikk jeg tatt det ut av skuffen og opp på veggen! :slight_smile:

Fikk også kjøpt meg mitt første Sinnsykshit-bilde en tid tilbake. Hentet og hengt opp! “Highway”

32 Likes

Fått denne opp på veggen nå

3 Likes

Nydelig! Bronze Leaf?

Gold Leaf :slight_smile:

Fått rammet inn siste nye fra Spazuk, som @Reed_Projects nylig ga ut. Veldig fornøyd!:smiley:

13 Likes

Da var det kommet på veggen😍

10 Likes

Dette trykket gjør seg veldig med sølvfarget ramme. Motivet får en helt ny dimensjon! Nå gjelder det bare å finne ut av hvor det skal henge…

20 Likes