Nye kunstkjøp

Denne tråden er jo også en slags skrytetråd. «Se hva jeg har kjøpt og hvor fint det ble», liksom. Jeg har kjøpt et par trykk som har sett verre ut i virkeligheten enn på bildene, men jeg har jo ikke lyst til å legge dem ut her. :wink:

1 Like

Mehdi trykkene er i mine øyne et stjerneeksempel på ting som ser bedre ut live enn på nett, men vi kan være enig i å være uenig :slight_smile:

Årsaken til at ting ser bedre ut live enn på nett er at det er veldig vanskelig å ta et skikkelig foto av et bilde og gjengivelsen blir ikke helt korrekt.

6 Likes

Det ene trykket de var litt uheldig med da…zero time.

Da var bunaden kommet i hus. Spanderte en litt ekstra fin ramme (kommer ikke godt med på bilde). Linn rammer inn gjorde jobben.

Må få meg ny lampe!!

16 Likes

Bunad er min favoritt blandt Pøblene. Fett bilde. Vurderer det sterkt selv,men har noen unger som ikke liker at hun ikke merker at “undikken” har falt av. :joy::joy:

6 Likes

Denne Mehdien skal videre til slektninger. Nydelig! Innrammet med enkel list uten passepartout.

11 Likes

Var å hentet mitt nyeste bilde i går, liker det veldig godt!

31 Likes

Nytt kjøp av relativt ukjente(?) Jared Aubel. Mye bra tanker i denne!

5 Likes

Fikk disse to i poste en HF print og en original ifra
Pichi og avi

14 Likes

Den er fantastisk! Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for en all white innramming eller lik som din. Men godt å få se bilder :+1:

Det er bare en riktig måte å ramme inn dette bildet på @Tommy_Jensen :joy::wink:

Plukket et par godbiter i går. Jonas på Galleri Kollekt leverer alltid sinnsykt bra. #fornøyd

13 Likes

Hei, har også bestilt dette, lurte bare på om dere hadde mottat dette? Ingen muligheter for å oppnå kontakt med ochtforlag som jeg kan finne, litt redd jeg har kastet pengene ut av vinduet nå :stuck_out_tongue:

Har mottatt det for lenge siden ! Prøv å kontakte Nilsen på mai eller face ! Jeg er veldig fornøyd med trykket :relaxed:

1 Like

ok, da skal jeg ha litt is i magen før jeg krisemaksimerer dette :slight_smile:

Gleder meg til å få denne på veggen. Dobbel pas (hvit/sort) samt artglass.

20 Likes

Noe sånn jeg også vurderer :heart_eyes:

2 Likes

Ser jo veldig bra ut. Var litt skeptisk til khakien. Men hva er forskjellen på å legge dobbel pas, istedenfor enkel hvit med sort kjerne? Er det for å få en litt mer markert inner pas?

1 Like

Jeg er fan av “trappetrinnseffekten” dobbel passepartout gir. Grunnen til at jeg valgte sort på innerste pass var pga jeg syntes det dannet en god estetisk avslutning rundt bildet (legg merke til at sort pas ikke ligger helt inntil khaki). Har dobbel pas på de fleste av bildene mine. Chevrier bildet man ser i bakgrunnen har samme innramming.

1 Like

Ja jeg er enig med deg,synes doble pas er tøft, men bare lurte. :+1::+1::+1:

1 Like