Nye kunstkjøp

Fikk “City of Hope” av Mehdi Gahdyanloo på døra i dag. Fin størrelse, og igjen god kvalitet og klare farger på printet.

Har @Gard noe ny info om utstilling i Oslo av Mehdi?

16 Likes

@Gromsen Nydelig bilde.

1 Like

Det er riktig riktig fint. Og Deadened Profits er og en vinner. Gratulerer! :smiley:

1 Like

Er DP et trykk?

Det er det :slight_smile: ser det ligger allerede et på finn også :slight_smile:

Artig med de som selger trykkene sine direkte videre som DP blir på Finn, allerede 1 mnd før de får det pga plassmanglel !!!
Hmmm…

Takk! Fikk også et annet trykk som heter “Army of Hapiness”. Herlig kvalitet på det også.

Nå har jeg fått samlet alle kube-printene til Mehdi snart og gleder meg til å få hengt opp litt!

1 Like

Noen av mine nyligste kunstkjøp😊 Fortsatt god helg Kunstveggen😊

39 Likes

Helt herlig. Sandra lager bra bilder. Skal du si samler!! Fett det “motsatt” bilde av Cage of the two souls.

2 Likes

Veldig fornøyd med den, men den burde kanskje ikke vært med på dette bildet da det er en stund siden jeg fikk det i hus.

Spiller ingen rolle. Kan ikke vises formye. Imponert over hvor flatt de ligger og jeg da. Ikke et sekund for lenge i tuben sin de der.

Ja, her går alt inn i tegningsskuffene så snart som mulig :slight_smile:

Ja det er imponerende hvordan enkelte tar vare på trykkene👍

1 Like

Da va mitt mye omtalte ( fra annen tråd ) trykk av Findac,inkl. mva endelig i hus. :triumph::rage::sunglasses: og når det først ble rullet ut,ble jeg svært positivt overasket. Godt trykkeri arbeid,og klare gode farger. Og når motivet i tillegg gir deg lyst til å stille deg opp foran i samme positur og kikke,ja da er det noe der. Tommelen opp Findac

,ja

8 Likes

Jeg ble også positivt overrasket da jeg rullet det ut :grin::ok_hand:t4:

1 Like

Dette her er ikke ment som noen form for diss, men et seriøst spørsmål. Jeg ser mange skriver: Jeg ble positivt overrasket da jeg fikk sett det live.
Finnes det noen eksempler på trykk, som gjør seg dårligere live enn ved å se det på nettet?

Igjen, jeg ser at dette kan oppfattes svært sarkastisk, det er det ikke. Takker for de svarene som evt kommer:)

Det findac trykket kunne sett bedre ut om de ikke hadde klippet henne rett av ved hoftene…

Jeg synes ofte gjengivelse av lys (fra himmelen) kan se annerledes ut live enn hvordan det ser ut på nettet. Enkelte trykk kan se litt blassere ut i fargene live… Jeg synes enkelte av Mehdi sine trykk har sett bedre ut på nett enn live som følge av dette.

Det Chevrier-trykket med øynene synes jeg så veldig mye bedre ut på nett enn når det rant inn i postkassa her i alle fall.

Noen ganger ser printene verre ut live enn på nett, andre ganger så blir man faktisk positivt overrasket når man ruller det ut i dagslys…