Nye kunstkjøp

Gleder meg til å få Geddes bildet fra rammeriet :ok_hand:t4:

Blir bare mer og mer glad i Vandalen. Var litt skeptisk til Geddesen bildet, men ble noe helt annet med ramme. Vokser skikkelig på meg!

1 Like

Alt blir så ufattelig mye finere når man får en fin ramme rundt :slight_smile:

1 Like

Lenge siden jeg har vist noe jeg har kjøpt. Så kan vise frem denne av Klara Liden

6 Likes

@Gard Hun er fantastisk, å så allsidig.

Greit. Jeg er en veldig enkel mann, og innrømmer det mer enn gjerne. Men har du kjøpt en brostein?

13 Likes

Så ditt bidrag i går,men trodde i grunnen det var tull. Noe jeg fremdeles tror. Er det en brostein med rosa spray?

3 Likes

Disse ventet på meg etter hjemme etter en helg på tur.

17 Likes

Det i midten var stilig. Hva og hvem?

Veldig fornøyd med det jeg også. Tror det må være favoritt printet så langt. Dette er en Kinamann som først det siste året har laget print av maleriene sine. Han har vært omtalt her på kv tidligere, og heter Shang Cheng Xiang😆 Www.shangchengxiang.icoc.in/

1 Like

Kult! Har fulgt han på Instagram etter at noen nevnte han her på forumet, og har vurdert å gå til innkjøp! Artig å se at noen faktisk har gjort det, og håper det havner bilder her med trykkene i ramme:)

1 Like

Fikk hentet dette fra @JonasLeborg idag. God mandag kan du si.

35 Likes

Påskegave levert på jobb i dag :blush:

9 Likes

Sykt fort det gikk!

1 Like

De må få pushet ut skissene fort sånn at de kan starte på runde to… :slight_smile:

Ja dette gikk unna :smiley:

Då var Argus på plass etter en liten uke på innramming :smiley: #VeldigNøgd

19 Likes

Da fikk denne seg en liten kompis på veggen.

24 Likes

‘Nye’ Shepard Faireys - fornøyd med alle, og kanskje aller mest med holiday versjonen av Vivi La Revolucion oppe i høyre hjørne.

13 Likes

Då var det helg :slight_smile:

Martin Whatson
“Sailboat”
60x60
edition: 5 +1

16 Likes