Nye kunstkjøp

Innrammingen fulgte med trykkene så det var er pluss. for min del må gjerne folk bruke pengene sine på de nye istedet for denne serien😀

Fornøyd med en førjulsgave fra Sandra Chevrier!
Vant konkuransen hennes! Så nå blir det nytt bilde på veggen i romjulen​:heart_eyes::raised_hands:t3:

24 Likes

Grattis! Veldig tøft!

1 Like

Mottok “Flutter” og “Abate” av Henrik Uldalen i går. Første jeg har kjøpt av kunstneren, og må si meg serdeles fornøyd!

16 Likes

Transformer nettopp inn døra. Utrolig flott trykk som foreløpig er min favoritt av de tre.
https://instagram.com/p/BOM1VlwjfM_/

28 Likes

Mitt første innlegg på kunstveggen. Kun lest og hentet mye inspirasjoner herfra😃 Fikk omsider to bilder fra Spazuk. Var veldig usikker, men må si meg meget fornøyd når de kom på veggen😃

30 Likes

Velkommen skal du være! God smak!

1 Like

Mine to siste kjøp😀 Joint Adventure av Mehdi er helt fantastisk og jeg gleder meg til å få den innrammet! Mitt siste kjøp av Jack Crossing er også et bra tilskudd i samlingen😀

13 Likes

Ingen tvil om hvilken som blir en keeper, og hvilken som blir brukt til åte i en evnt. byttehandel…

4 Likes

hvilke blir en keeper? :slight_smile:

3 Likes

POSE - Couples Therapy - Regular

13 Likes

Anders Røkkum - Greyhound

6 Likes

Fikk to Henrik Uldalen trykk idag, 30X30cm. Tror de kan bli fine, en eller annen plass. Dette er vel mit første kjøp, som ikke inneholder noen form for streetart-greier i seg. Gøy det og:)

16 Likes

Et par frekke original-godiser for lagring til senere utstillinger. Liker spesielt den pittelille MW originalen med overdimensjonert antikk ramme :slight_smile:

11 Likes

Endelig er denne kommet hjem. Fra postboks Solheimsviken via UK og nå tilbake i Bergen☺

24 Likes

En til original. Ser veldig mye bedre ut enn trykkene av samme motiv. En virkelig lekkerbisken! :slight_smile:

17 Likes

8 Likes

Skulle liksom være “sabbatår” i år - helt til disse dukket opp på finn.

8 Likes

Er det lov å spørre om hvor mye du måtte ut med for de damene der? Og hvordan innramming er det? Finfint;)

Jeg tipper 8000 kroner stykket. Jeg så samme annonsen på finn, men var for sent ute. :slight_smile:

2 Likes