Nye kunstkjøp

RÅTT!!! Virkelig på ønskelisten. Gratulerer.

Du som kapret deg den på UAA forrige uke? Grattis, skikkelig klassiker

Stemmer det, noen merker i fronten og hengsler på baksiden. Betyr lite, denne skal på veggen. Eneste D-face sjefen går med på;)

3 Likes

Akkurat hentet “John Doe -THAW (MINTY - edition of 25)”, 50x50, håndprintet på metallic kartong. Fin og passende effekt med det metalliske papiret👍

11 Likes

Fornøyd med å endelig få en Melgaard på veggen!

18 Likes

Bjarne in tha house :laughing::laughing:

7 Likes

Fått rammet inn et par Mehdi og Sandra/Whatson Collab.

Gjenstår bare å få dem opp på veggen. Men blir stadig mindre veggplass. Vil prøve å få Mehdi’ene ved siden av hverandre også, tror de blir kule sammen!

22 Likes

Da var 3(?) av 50 eksemplarer på plass i Norge, skal man følge denne tråden slavisk. Bedre enn forventet. Dessverre ingen innramming før desember er over. #helsikensjulegaver

16 Likes

Hvertfall 3 :wink:

18 Likes

Som vanlig rammet inn hos rammeservice :+1:t2:

1 Like

Fader, @Jtraet - du stjeler alle like-ene fra meg. :disappointed:

3 Likes

Hehe, du fikk en av meg som plaster på såret :wink:

2 Likes

Kan glede dere med at 1/10 er i Norge da… :wink:

Hand Embellished

13 Likes

Tilbake fra innramming og oppe på veggen. Magnus Gjøen - “Every cloud has a silver lining”. Det ser fantastisk ut. Mobilbildet yter det ikke rettferdighet. Meget fornøyd med innrammingen fra Rammeservice :grinning:

14 Likes

@rooni1978 kjempe bilde & nydelig ramme.

1 Like

Takk :blush:

27 Likes

Ikke ofte jeg blir imponert på dette forumet, men dette er 10 poeng fra meg.

På vei ll er etter min mening det råeste trykket av Pushwagner. Ville heller hatt det enn selvportrettet.

Har selv Musikk ll og Produksjon.

1 Like

Pent, og flott innramming! Disse trykkene gir meg ekstremt mye mer enn de “nye” og fargesprakende! :ok_hand:

3 Likes

Takk​:ok_hand:Mange godbiter å velge mellom fra den serien og flere av de som skulle fått plass på veggen min(blant annet de du selv har) :grinning_face_with_smiling_eyes: