Nye kunstkjøp

Grattis!! Knall fint det der.

1 Like

19 Likes

Da prøver vi igjen. Ser frem til å få ramme på denne. Og jeg liker rosa :wink:

7 Likes

Fantastisk! Innrammet for en venn - flytende.

15 Likes

Tilbake fra innramming. Meget fornøyd!

18 Likes

10 Likes

Utrolig flott, innrammingen ser strålende ut og passer bildet perfekt!
Må få tak en illusjon av lykke jeg også :+1:

Pent, men litt kjedelig å ikke får med signatur og nummer?

1 Like

Gjør det egentlig det?
Bildet er like fint og den hvit kanten kunne vært droppet i utgangspunktet.

Identisk med mitt!
Well played!

Nei vet ikke, for meg er det helt uaktuelt å ramme over signaturer… Men kanskje det er bare meg :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 Likes

Uten at jeg har erfaring med det ville jeg også vært bekymret for at uthevingen i seglet ble utflatet

Takk. Veldig fint dette Mehdi bildet ihvertfall. Og nå vet dere at det er bare 49 igjen, for denne kommer nok ikke ned av min venns vegg :smile:

48

1 Like

Da kom det et nytt maleri inn i samlingen! Jan Terje Rafdal, eller den fiktive kattemaleren Felix Fiigenschou fra barokken.
https://www.fineart.no/doc/06_rafdal
http://ikkepedia.org/wiki/Felix_Fiigenschou

Kult konsept?

5 Likes

1 Like

Fikk aldri tak i Pøbel, og fikk aldri tak i SC/ MW, men kom over denne herligheten på Ebay.

Sendt fra Rhode Island, karantene i Kentucky, “stuet bort” i Oslo, før den endelig fant fram til sitt nye hjem i Stavanger i dag. Paintbrush Girl, I love you.

31 Likes

Hentet denne hos den eminente herr Leborg i forrige uke. Nå er det bare å bestemme hvor den skal henge. Sjokkerende nok så synes fruen i huset at den er litt kul. Ikke “stue kul”, men “gang kul”. Var helt sikker på at jeg måtte gjemme den unna på kontoret!

7 Likes

Da var endelig min jakt etter Dolk “Toy” avsluttet. Nå ferdig innrammet, hentet hos rammemaker i dag.
“Taggeveggen” er komplett.
Blir bra lørdag av sånt.

24 Likes

Fikk opp min nye Mehdi - Under the Blue Umbrella og er meget fornøyd, rett og slett er fantastisk bilde😀

14 Likes