Nye kunstkjøp

Stor takk til @Gammel_Erik som gjorde det mulig for meg å ta meg råd til dette trykket og få det rammet inn med en gang!

Ble også veldig fornøyd med innrammingen fra Rammeservice. Akkurat som bestilt!

14 Likes

Klinte til forrige uke! :smiley: The View av Martin Whatson!

23 Likes

Kunstrasen til kost. Meget fornøyd. Kuttet i trykket gir en fin effekt.

12 Likes

Skulle brukt farget bakplate som kom til syne gjennom kuttet :wink: men det så bra ut!

Det ble absolutt vurdert! Men kom ikke fram til hvilken farge jeg kunne tenkt meg. Etter litt prøving kom jeg fram til at den beste effekten fikk jeg ved å la det være naturell farge på kartongen bak. Da får man en synlig skygge fordi kuttet løfter seg litt.

2 Likes

14 Likes

Nyeste Pose kjøp, rett fra kunstrammeren! Straks på veggen :smile:

10 Likes

Flotte greier! Legg gjerne ut et bilde med Dude og Spiral ved siden av hverandre :smiley: Vurderer nøyaktig samme innramming og henge de opp på samme vegg.

Har tenkt tanken selv også. Jeg skal legge ut et bilde etterhvert med begge :smile:

Endelig fått i hus Pichi & Avo - Perseus H/F printet. Sterkt HF, ser helt fantastisk ut. Gleder meg til å få rammet det inn!

13 Likes

Gratulerer! Ser meget bra ut. Jeg hadde det i sekken, men lot det gå til fordel for noe annet. Kjenner jeg angrer nå.

Gjort opp noen tanker på hvordan du skal ramme den inn?

1 Like

Jeg har vurdert ramme av bambus. Må se når jeg kommer til rammemaker

Da var denne endelig oppe!

24 Likes

Flott! Rammeservice i Bergen?

Da var min og i hus. Ser fantastisk ut live. Meget fornøyd med innramming også. Valgte brun list som står til øynene :slight_smile:

9 Likes

Stemmer det!

1 Like

Fikk endelig tak i Mehdi Ghadaynloo’s - Logic Of Metaphysics AP. Mobilbildet yter dessverre ikke trykket rettferdighet :wink:

Waldemar Stabell - Komposisjon fra 1977. Olje på lerret, 106x100 cm

21 Likes

Ai, den var lekker. Vurderte det, men synes det var i overkant dyrt…

2 Likes

Happy.

18 Likes