Nye kunstkjøp

Schade er ikke kjedelig!

9 Likes

Selv om refleksjoner jo er det…

1 Like

Åpningen er førstkommende torsdag kl 19.00. Sjekk ut tidligere poster for eventuelle kjøp og print-release. Velkommen skal det være :blush:

Raskt og flott utført av Ramme Service i Bergen. Svært fornøyd, og allerede på jakt etter neste kjøp, for dette var gøy!

15 Likes

Ble noen Lofoten etter en tur til Lofoten :slight_smile:

9 Likes

Noen til salgs?

Pent!!!

Hvor fikk du tak i alle de? :joy:

Wow… pent :smile:

Ikke en salgs annonse , mest for og få litt aktivitet på veggen :slight_smile:

Ny Dolk. Tøff type!

22 Likes

Etter 2 måneder med venting har denne tøffingen omsider kommet opp på veggen i mitt nye hus!

<1img src="/uploads/default/original/2X/d/db207dddd83a84588749cc7ec6adbc6ec741983d.jpg" width=“281” height=“500”>

Det funket ikke gitt… dritt med kun mobiltelefon her. Får prøve igjen når vi en eller annen gang får internet her på bruket. Prøvde å vise Pushwagner - Smoking gun i farger på veggen;-)

Fjern det aller første 1 tallet i taggen og prøv

1 Like

9 Likes

Takk😊

Fet den! Var på push utstillingen i Os i forgårs. Mye stilig, likte spesielt flere av originalene. Satosh var min favoritt :+1:t2:

Originalene er i en klasse for seg. Helt enig. Men for de av oss som ikke har råd til å bruke en halv million pluss på et enkeltbilde synes jeg trykkene er fargesterke og fine erstatninger. Ganske overrasket over at jeg fikk lov til å gi dette motivet hedersplassen i stuen… god kone. Som min sønn på 2 sa når han så det; kult bilde pappa😄

1 Like

Grattis med tøft trykk!

Dette var et tøft trykk ja :smile: