Ny Sandra Chevrier release

Rart ingen har plukket opp dette her inne enda. Sandra slipper snart et nytt trykk via Galerie C.O.A

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15220015_10154298029269983_5507383519161206708_n.jpg?oh=550f4af79916fa47ef6317404afc057a&oe=58CEDF2D

Ikke noe for meg, men kanskje andre her inne kan sette pris på det? En liten heads-up i alle fall!

5 Likes

Det ser ut som en filmplakat :slight_smile:

Virker å være et stort opplag om jeg tolker/ tyder skriften nederst til høyre riktig? Er det 1000 det står!?

Vil sikkert passe ypperlig sammen med det andre trykket hun lanserte for 5-6 uker siden.

“Feel It” “Here”

Fasiten:

Tipper 200 eks opplag :slight_smile:

1 Like

Synd at det er digitalt trykk… håper ikke dette blir ny trend

Beklager SC fans… men dørgende kjedelig.

1 Like

Soveromsmateriale…
:wink:

NM i dritpreik om SC, skal vedde på at de som skriker høyest er de som sitter limt på F5.

4 Likes

Jeg tror ikke det er meg du sikter til, men om noen blir stimulert på soverommet av en Sandra på veggen så ser jeg ikke noe negativt i det. :grin:

2 Likes

Normalt ville jeg vært helt enig med deg i det siste. Homohatere for eksempel, sitter bare å venter på å komme ut av skapet selv.

Men dette er ikke dritpreik, bare enkle betraktninger om denne masseproduksjonen og gørr kjedelige repetisjonen av flotte jenter med tegneserier i ansiktet. Hun har ikke gjort en eneste ny ting på masse år, mange synes det er nok nå - og det er lov å mene :slight_smile:

3 Likes

Enig. Å si at man synes et kunstverk er kjedelig eller uinteressant er jo ikke drittslenging. Må jo kunne ha en mening om ting som ikke utelukkende er positivt hele tiden. Det skaper i alle fall en dårlig grobunn for diskusjoner og et kjedelig forum

Har jeg forstått riktig at det slippes 17:00 i morgen norsk tid?

Blir vel 18

Masseproduksjon? Her er det ihvertfall snakk om et internasjonalt marked, selv om 90% selges utifra Fyllingsdalen etter et slipp.
Hva med pushwagner som sammeligning? Er ikke akkurat nytenkende det heller med tanke på å oversvømme markedet med 1000 vis av trykk. Til et marked som stort sett er Norge hvis jeg er grei.
Markedet er vel strengt tatt Oslo og omegn.

3 Likes

Synes også dette var kjedelig.

Rett å slett drit lei hele Sandra. Solgt alt utenom sandra whatson colaben som jeg ikke har klart å få meg selv til å ramme inn enda.

2 Likes

Jeg har et par Chevrier på veggen, men syntes ikke dette var noe å rope hurra for.
Kommer til å la denne gli forbi i stillhet.

Ikke noe for meg heller. Derav selger jeg ikke unna alt av Sandra jeg har på veggen fordi jeg ikke har vært fornøyd med de siste slippene.

Søt