Ny Pejac release - Desprestigio

Hei er ny på forumet her.

Er det noen retningslinjer for toll om man skulle være så heldig på denne?

Skal finne en del info på dette. Prøvd søkefunksjonen på forumet?

1 Like

Da dukket det opp en faktura fra Pejac på epost. 3000 euro blir imidlertid for mye for meg nå før jul. Hvis noen har virkelig lyst på denne og ikke har tenkt å flippe ta kontakt.

4 Likes

Skulle akkurat skrive at jeg og hadde fått😁

3 Likes

Hyggelig gest av deg! :slight_smile:

Tror ikke denne er så veldig flippbar - forhåpentligvis ønsker noen den på utstilling, veldig tøff!

No luck here.

1 Like

Påvirkes medlemmene i Kunstveggen av forumet til å legge inn bud på objekter de ikke ønsker og ikke har råd til? Samlerhuset klinger i ørene.

Alle gjør feil i begynnelsen av kunstsamlinger, men å påvirke noen til å blakke seg er umoralsk.

Syns det er helt suverent at folk gjør det og kan være med på lede noen av disse til Norge! :blush:

1 Like

Hvem som påvirker da? Hvis du kjøper noe du ikke har råd til har du vel bare deg selv å takke…

Jeg mistenker at alle her inne er voksne mennesker som kan ta egne avgjørelser…

2 Likes

Om noen har blitt påvirket i dette tilfellet vet jeg ikke, men at man blir påvirket her inne, er det ingen tvil om. Noen mer enn andre. Og noen har større påvirkningskraft enn andre.

2 Likes

En herremann fra Stord var først til mølla, så da havnet den der. Beklager til dere andre som var litt for sene.

4 Likes

Hvis flere fikk kalde føtter er jeg keen(!!)

Huff, i innlegg for noen dager siden var det kunstnere som jukset…
Jeg tror det må være lov til å si sin mening uten å måtte stå til ansvar for andres handlinger!

1 Like

Da har de kanskje ikke noe her å gjøre… for å høres litt brutal ut… er måte på hva vi skal ta hensyn til.

Og dessverre ingen flaks her på Pejac i flasken

Og for å nevne det. Jeg synes det er veldig bra at folk hjelper hverandre her til å skaffe verk. Det gjør noe med miljøet. Samholdet. Og kanskje noe unikt?

9 Likes

Enig!

3 Likes

Som jeg har antydet i et tidligere innlegg i forhold til Banksy’s hadde det vært morsomt å få til litt mer Norge mot resten ja :blush:

Men det er mange som er veldig hjelpsomme med nybegynnere som meg, tusen takk!:blush:

1 Like


Er sikkert ikke bare jeg som kom til å tenke på Pejac når denne saken dukket opp i media i dag. :confused:

9 Likes