Ny Mehdi Gahdyanloo - Abandoned Puzzle

Flere som har gått for denne? Et nytt print i kube-serien fra Mehdi og muligens/antagelig det siste etter hva jeg har hørt.

Som vanlig klare og fine farger, og personen på stigen er laget for hånd av Mehdi på alle printene. Dette også som vanlig for kube-serien med edition på 25 per kube.

8 Likes

Holy shit! Want!

Regner med at denne er sluttsolgt

Hvor selges denne da?:blush:

Jeg plukket også opp denne. Har hatt lyst på en Mehdi etter at jeg tilfeldigvis så en live hos rammemakeren, og Kubeserien er noe av det jeg liker aller best fra ham. Dette er i mine øyne en av de fineste kubene og, så kunne nesten ikke si nei!

2 Likes

http://howardgriffingallery.com Er det som selger disse Mehdi-printene.

Min av printene selges som regel bare til folk som har kjøpt før, mens andre tilbys til alle interesserte.

Går an å sende en Mail å høre om noe er tilgjengelig eller om det kommer noe nytt etterhvert.

Fikk tilbud om denne men måtte droppe den da det har blitt mye kjøp i det siste, kommer sikkert til å angre… Men det går vel over det også :thinking:

Stilig!

Dersom noen har fått tak i denne og vurderer å selge, ta kontakt! :slight_smile:

1 Like

Takk for info! Om noen angrer seg så ta gjerne kontakt her også :slight_smile:

1 Like

Hva var prisen?

780 pund pluss 50 pund frakt. Så skal vel tollvesenet ha sitt etterhvert også, riktig eller ei…

780£ + 50£ i frakt.

Takker. Fett bilde. Grattis til de som har fåått tak i det :slight_smile:

Skal vel ikke ha noe som helst

Spiller liten rolle. De tar det. Så får man kreve refusjon i etterkant

1 Like

Bingo

Hvordan man gjør det får være opp til hver enkelt. Man får regning i ettertid fra fedex etc som man bare klager på. Fra Bring er det jo bare å klage før man henter ut trykket. De retter opp i det på en ukes tid.
Så å legge det til hva et trykk koster blir feil.

Ser ut som det er en ny kube på vei

Dette kom for lenge siden.

1 Like

Aha, my bad… så det var lagt ut på IG nå så trodde det var nytt.

Stemmer at denne kom for en stund tilbake siden. Min favoritt blant de syv kubene jeg har. skrytebilde vedlagt

Så får vi se om den nye trumfer denne!

19 Likes