Mye nytt fra Sandra Chevrier

Er dette eneste mørkhudede kvinnen sålangt? Syns det var flott jeg, kjøpte min første Sandra :slight_smile:

7 Likes

Første Sandra på slipp for min del :slight_smile:

2 Likes

Mener bestemt det ikke er første mørkhudete. Mener å ha sett en på lerret ihvertfall. Uansett,grattis med meget bra første Sandra.

Men nå er det utsolgt.

Så samme spørsmål fra en bruker på Sandra’s Instagram for litt siden, da sa hun selv at det ikke var første mørkhudede

ok, takk for info! :slight_smile:

Gratulerer til de som fikk kjøpt. Hadde det i carten, men slapp det, har begrenset med plass på veggen og noe annet spennende på vei inn :grinning:

Jeg fikk, men måtte lage bruker til fruen. Jeg kom ikke gjennom med min bruker.

Deilig med litt"farge" på veggen!

1 Like

Hva var prisen på dette?

$400 + $75 i frakt

1 Like

jeg har faktisk ventet på dette bildet siden det ble publisert på siden hennes da hun skulle ha utstilling i SVG.

Da må noe kunst vike igjen… hm.

1 Like

For dere som har erfaring med dette, klarer posten å fortelle dette riktig om dagen, eller kan jeg forvente meg en lang runde med klaging, ny innsending av dokumentasjon osv?

1 Like

Ser ut til at dette avhenger av hvem som transporterer dine prints.
For min del (kun handlet via Graffitiprints, med UPS som budbringer) så har det gått 50/50. Første printet gjekk gjennom uten noen form for etterdokumentasjon. Ved kjøp av SC sine MM trykk så kom der en mail ifra UPS i etterkant av mottatte bilder. De etterspurte dokumentasjon. Sendte da de en mail med mye info (finner mail-malen lenger oppi tråden her) samt vedlegg og har foreløbig ikkje hørt noe fra de.

Så UPS = ingen problemer frem til nå, ved fremvisning av dokumentasjon på mailen. Har ikkje betalt ei einaste krona i verken mva eller tollbehandling, slik det skal være :wink:

1 Like

Posten derimot setter seg på bakbena om det kommer fra graffitiprints. Lykke til

Bare et bilde igjen til salgs og en haug med jakker og smykker. Vellykket utstilling for Sandra. Tilbakemeldingen fra kjøperne er kanskje at hun bør holde seg til billedkunst.

ja jakkene er nok for spesielt interesserte, men ville trodd flere hadde blitt solgt. er vell nok av folk med gull på konto og behov for noe “ekstra”…

Men ang ringer/smykker vet vi vell ikke hvor mange som er solgt?
Etter hva jeg kan se står det kun limited edition, ikke at det er begrenset opplag og vil kunne bli utsolgt(?).

Selv vurderte jeg en ring for å få unna deler av julegaveshoppingen, men det stoppet opp i vurderingsprosessen :sweat_smile:

Om noen er interessert i dette printet og har noe spennende å bytte mot, gi meg gjerne en lyd. Veggen er for full til nye prints.

2 Likes

Du ombestemmer deg fort må jeg si. Hvis du har ventet på dette trykket så lenge,hvorfor vil du da bytte det bort? Og hva er vitsen med bytte hvis veggene er for full,da er det vel bedre å selge?:sunglasses:

5 Likes

Nei, hva kan man si? I mellomtiden fra printet ble sluppet, ble det innkjøpt 1 trykk og 1 lerret. Var påtenkt som en gave til min bror, da det var dette motivet han satt igjen som det fineste fra Berlin. Siden det ikke ble utsolgt så kjapt, klarte han selv å skaffe det selv.

Jeg synes også det er mer artig med byttehandel enn direkte salg, tror det er mer verdi for min del pdd, samtidig som noen andre som gjerne ikke blir kvitt noe - faktisk blir det. Folk må gjerne si at de vil kjøpe det, alt i verden er vel til salgs for riktig pris :slight_smile: