Mye nytt fra Sandra Chevrier

Skal det være en skinnjakke, et smykke eller en original?
Nytt trykk er også til salgs under utstillingen 19 oktober.

https://www.galeriecoa.com/collections/la-cage-lespace-entre-les-barreaux

Hjelp!

Hun selger visst fortsatt bra med bilder.

Er det bare meg eller flere som syns hun drar det litt vel langt? For veldig Marianne Aulie assosiasjoner her, hvor det gjelder å utnytte navnet for alt det er verdt…:scream:

Jakkene og smykkene kunne hun spart seg for synes jeg. Blir litt “bloggerne” vibber.

Resten er greit. Kunne tenkt meg portfolioen, men stiv pris.

1 Like

Syntes nå ikke litt i underkant av 1000kr per print er så ille, blir nok utsolgt uansett da…

jeg var nå fast bestemt på å gjøre et forsøk i morgen ettersom jeg ikke har noe Sandra på veggen men nå blei det en liten kinesisk hånd :fu: fra ebay i stedet :smirk: maybe next time.

2 Likes

Shit on a stick

Dette er så ukult. Harry. Ble flau på Sandra/COAs vegne da jeg åpnet mailen igår.
Skinnjakke omg
Skjønner ikke hva hun driver med som tillater bruk på en slik måte…

Må nå være endel som synes det som kom ut igår var bra. Nesten alt av lerret/canvas er utsolgt,t.o.m en skinnjakke er utsolgt.

Synes det er interessant det trykket hun slipper på utstillingen, uvant med et farget kvinneansikt i trykkene hennes, så det blir spennende å se om det blir noen igjen for online salg.

Nå er vel de skinnjakkene der malt for hånd, så er jo ikke akkurat noe masseproduksjon det er snakk om.

Nå skal ikke jeg forsvare Sandra Chevrier, men synes personlig ikke at hun utvanner navnet sitt så voldsomt her.

1 Like

Up for grabs! Ble lagt ut kl 19

https://www.galeriecoa.com/collections/sandra-chevrier/products/la-cage-et-le-pouvoir-des-dieux-print

2 Likes

flere som har fått brukeren sin "not working?

Rart det ikke alt er utsolgt kjent stil.

Enig, merkelig det der.
Takk for heads up @agle :+1:

1 Like

Jeg kom hvertfall gjennom, betalt og greier. Men lagde ny bruker fra scratch, så har kanskje noe med det å gjøre :slight_smile:

Kjøpt,
Takk for info :slight_smile:

Tydelig det at folk ikke helt liker det nye printet… vel 50min siden slipp av opplag på 100 og fortsatt flere igjen.
Falt dessverre ikke i smak hos meg, ble for “soft” uttrykk

1 Like

Dog frisk pris på frakt, $75!

Var $58 på sist trykk :confused: