Mr Jago: NIL - Unit London, 23.10.15 - 20.11.2015

Ser enormt frem til å ta turen innom denne soloutstillingen til Mr Jago. For de som ikke kjenner så godt til Mr Jago fra før av, så har Wall Street International laget en sak (eller i alle fall sakset direkte fra et presseskriv) i forbindelse med nevnte utstilling.

Mr Jago kan du møte selv i videoen under.

3 Likes

Mr. Jago slipper et trykk nå snart. Fikk mail om forhåndssalg i dag, men det tror jeg gikk unna. Noen som har noe av Mr. Jago og som vil dele noen bilder?

Har ingenting, men liker veldig godt det trykket du snakker om som han slipper den 1.september. Kun opplag på 60 eks. Vet noen hvor mange som gikk med på forhåndssalget? Alt?

Aner ikke. Alt var gone da jeg så mailen.

1 Like

Ser ut som det bare var et lite knippe som ble solgt på forhåndssalget. Fant dette på Facebook:

Sitter litt på gjerdet når det gjelder denne. Blir dyrt å ramme inn og jeg er uansett på flyttefot. Skulle dog gjerne sett dette printet live, da det umulig kan ha vært enkelt å få til.

1 Like

Spontankjøpte på vei inn i barnehagen for å hente minstemann i dag, stoppet opp i porten kl. 15. Jeg har veggplassen klar om det lever opp til forventningene.

3 Likes

Gratulerer! Post gjerne bilde når du får det i ramme :blush:

skal jeg gjøre… Blir nok en stund til enda.

For å ikke starte en ny tråd, så bruker jeg denne. Hva er tankene deres rundt Jago? Er han etablert og blitt en del av et “standardutvalg” eller er det noe i han? Kan si at jeg liker bildene hans godt selv, men hva tenker dere andre?

2 Likes

Jeg elsker Mr. Jago og har han som favoritt. Nå er jeg ny i kunstverden, så kan ikke legge noe vekt bak annet enn personlig smak. Får alltid spørsmål når vi har besøk om Mental Traveller spesielt, og flere vil jeg skal gi beskjed når neste slipp er så de kan kjøpe selv :relaxed:

1 Like

Liker ham fortsatt jeg :grinning:

6 Likes