Mehdi Ghadyanloo

Ser fint ut! Spent på hvordan den er live. Har et par print av han hvor fargene kommer enda beste frem live.

Ble mitt første Mehdi print dette, gleder meg for å se dette live:)

Jeg så akkurat den feteste mural’en jeg noen gang har sett.

1 Like

Lurer på hvor mange Mehdi trykk som faktisk er i Norge. Digger de selv, men føler mesteparten havner her.

Noen som har planer om en tur over?

Jeg drar nok over. Må ta meg en prat med han før utstillingen vår i April :slight_smile:

2 Likes
2 Likes

Uhm, Mehdi har en livestream på instagram nu hvor han kutter en mikrostensil :thumbsup:

https://www.instagram.com/mehdighadyanloo/

2 Likes

@Gard Det er veldig mye snakk om Mehdi sin utstilling i London nå i mars,men skal han ikke ha utstilling i Oslo litt senere og?? Hva er egentlig forskjellen på disse utstillingene? Selges det bilder der?? Samme som i London feks?? Hvordan vil prisene være her i Norge kontra London? Kommer Mehdi selv til å være der gjennon alle dagene. Siden jeg aldri har vært på en slik utstilling har jeg mange spørsmål som jeg håper du kan svare på.

1 Like

Hvis du aldri har vært på utstilling før har du gått glipp av noe. Tips når du besøker et galleri er å få de til å fortelle deg litt. Da blir det med en gang litt hyggeligere :wink:

Mehdi åpner utstilling i London denne uken og i Oslo 5. mai. Det er to helt forskjellige utstillinger. I London vil han ha fokus på arkitektonsike malerier, og jeg kommer til å vise flere hav verker. Rod Bianco utstillingen vil også vise andre teknikker enn maleri. Mehdi kommer til å være til stede på åpningen, men ikke igjennom hele utstillingen. Forhåpentligvis får vi til en “artist talk” i åpningshelgen.

9 Likes

Dersom noen har Mehdi - Counting Down for salg, så PM meg.

Fant akkurat noen bilder av utstillingen til Mehdi. Fantastisk!! Og den skulpturen…
:+1:t2::smiley:

2 Likes

Hvor fant du bildene?

Banksyforum

Finner også en del på instagram:

https://www.instagram.com/explore/tags/mehdighadyanloo/

Tror jeg må få med meg en utstilling ja,hadde vært interessant. Men ny som jeg er, hva kan jeg forvente meg på en slik utstillig? Er det slik at kunsten som stilles ut er for salg? One of a kind? Eller gies det ut forskjellige print/serigrafi eller hva man velger å kalle det i forbindelse med akkurat din utstilling. Kunne du komt med litt konkrete opplysninger,eller er det ikke slik det virker😳

1 Like

Utstillinger handler om å sette verker i kontekst. Mehdi kommer til å lage arbeider til utstillingen som sammen er med å utrykke det Mehdi prøver å fortelle oss. Utstillinger er den beste måten å se kunst på da det er kunstnerens egen visjon for hvordan hans arbeid skal betraktes.

På utstillingen til Mehdi vil alt være til salgs og som del av utstillingen vil det kun være original arbeider.

Muligens kald kaffe for noen av der, men legger likevel denne ut.

3 Likes

@Gard på tide med noe info her eller på hjemmesiden din om denne utstillingen eller ?? Klokkeslett,pris,nøyaktig nå Mehdi er der osv…

1 Like

Ja, det lurer jeg også på. Bare noen uker igjen til 5. mai nå. Tiden flyr!