Martin Whatson Tiger + Fortolling diskusjon/informasjon

Forstår hva du mener og vet det ofte er sånn! Men nå har jeg handlet en del trykk hos GP men er ikke med på ALLE slippene kun for å bli en god kunde så jeg har muligheten til å være med på pre-salg til de bildene jeg vil ha på min vegg!
Om du forstår meg😄

Er sikkert noen faste på listen, men ellers har jeg inntrykk av at alle som uttrykker interesse før hvert slipp får en mulighet. Så skal man jo være kjapp med å melde inn en bestilling når muligheten først gis

Noen som vet hvor de slippes eller hvor man kan få tak i dem?

Har du prøvd å finne det ut?

10 Likes

Som nevnt ovenfor slippes de på Grafifitiprints

Registrer deg på nyhetsbrevet deres så får du mail før slippene deres.

1 Like

Når på torsdag slippes de?

Kl.16 norsk tid mener jeg

1 Like

Har nå endret overskriften på denne tråden.
23/11/17 kl 16:00 Norsk tid :slight_smile:

7 Likes

Hahaha!

Får skape litt furore her, se på dette:

PS: Får håpe det er samme “feil” som skjedde ved SNIK releasen. Da ble flere av verkene merkert solgt, for så å være tilgjengelige på release tidspunktet :slight_smile:

Et lite spørsmål fra en nybegynner her…

“Hand Finished Edition” hva innebærer dette på Tigern til Whatson?
Jeg ser at det er opplag på 50 av den versjonen, og det ligger 5 ulike bilder på GP (HF) samt at det står “heavily worked in spray paint by the artist”.

Alle disse 5 er ganske forskjellige med farger osv… Vil det si at dersom man kjøper HF, får man en av disse 5 eller er hver av de 50 unike. Eller hvor unike erde som er i Hand Finished edition?

Ingen av de 50 er helt like.

2 Likes

Noen som trenger kjøpshjelp? Gøy å teste lykken men ønsker ikke trykket selv.
Førstemann til mølla :sunglasses:

Trenger trykkehjelp til en HF tiger👍

1 Like

Jeg går all inn for dette trykket iallfall👌🏻
Så om jeg ikke blir heldig og du får napp, så takker jeg gjerne ja til en main​:ok_hand:t2::innocent:

Kan dette tolkes som at Nafir collab kommer i dag også?
08103664-80A9-4152-B864-73E47CF89539

1 Like

Er det verdt å bruke mer enn dobbelt så mye på HF når opplaget er såpass stort? Jeg synes bakgrunnen på main ed. ser finere ut og går for den. Som vanlig med slipp fra GP regner jeg med at folk tar det de får :slight_smile:

3 Likes

Hvorvidt det er verdt det handler vel mest om hva du har lyst på. Eller ser du på det som en investering?

Jeg liker selv bakgrunnen på main bedre men synes det er litt mer stas med HF da disse er alle unike og rett og slett at det er handfinished. Stort opplag av HF men alle er jo litt unike. Har nesten samme farge på veggen også så tror HF kommer til å se veldig bra ut :grinning:

Enig. Alltid stas med HF, men her tenker jeg at printene ser nokså like ut mens prisforskjellen mellom main og HF var ganske stor.
Kunst er jo alltid en investering, men jeg kjøper aldri noe jeg ikke liker :slight_smile: Denne like jeg!