Martin Whatson Tiger + Fortolling diskusjon/informasjon

Jeg likte den! Men jeg gidder ikke nok en grafittiprints-skuffelse.

Hvordan er reglene denne gangen?
Add to cart så har man tid eller må man kjøre på med betaling så raskt som mulig?

Dette ville vært den perfekte julegava til dama (tro det eller ei). Sååå, om det er noen forummedlemmer her som ikke kunne tenke seg dette trykket (main edition), og har noen minutter til overs rundt klokka fire, så kan jeg i bytte legge med en liten julegave selv, i tillegg til å dekke de andre kostnadene så klart :slight_smile:

1 Like

3 min før release, nice.

meeen likevel klarte jeg å kjøpe en. Woho

1 Like

lureri nok en gang. lei nå

Jeg er svak. Prøvde likevel. Hadde den i vogna, kom til paypal, trykket bekreft, DA var det utsolgt. Faen som jeg hater GP.

Samme som alltid, inventory issues når jeg trykker bekreft på frakt

samme her, måtte bytte kortdetaljer. skyt meg.

Bots eller bare få av totalopplaget som faktisk legges ut?

jaja. sparte et par tusenlapper og samtidig ble drittlei GP. er jo verdt litt det og. får heller holde meg til andre “gallerier” hvor det faktisk er mulig å få inn et kjøp

Hadde en k kurven men den forsvant før je mg rakk å trykke meg videre… er det mulig… hadde kjempe lyst på tigeren hf :confused:

Da var en Tiger i boks!

4 Likes

Gikk dårlig for meg også:(

Gi meg gjerne en beskjed hvis noen fikk en main som de ikke trenger:)

Begge deler?

Forstår ikke hvordan det er mulig🙈 Alt var klart! Brukte mindre enn 30 sek på hele dritten! At 150 bilder er ferdig betalt på 30 sek tror jeg ikke på engang!

Om noen fikk og vil selge videre er det bare å ta kontakt​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Argh …

Noen som har en de ikke trenger? PM me :slight_smile:

plutselig kom det noen ut igjen, så forsvant de…

I underkant av 75% av opplaget skulle være tilgjengelig når det ble sluppet online. Usikker på om eller hvor stor skjevfordeling det er mellom versjonene.

Om noen fikk main ed og ikke ønsker det på veggen sin selv så vil jeg gjerne kjøpe ! Med garanti på at det ikke skal flippes :slight_smile: