Martin Whatson Eternal Reflection «Raffle»

Martin Whatson Eternal Reflection «Raffle»

Jeg vil gi dere sjangsen til å vinne denne 1/1 Studio Proof (Grey Nude) Eternal Reflection.
Hver påmelding i denne «Raffle» koster 10 GBP og du kan melde deg på så mange ganger du ønsker. Alle pengene vil gå til Eco Moyo Education Center i Kenya, en skole som gir utdanning til fattige og foreldreløse barn.

Hvordan dette fungerer:

En påmelding koster 10 GBP, den første som overfører 10 GBP til Ecomoyoauction@gmail.com med Paypal vil få nummer 1, den andre vil få nummer 2 osv. Men hvis den første overfører 50 GBP vil han få nummer 1-5, så hvis du vil spre sjangsene dine må du gi det litt tid mellom hver gang du overfører. Håper dette er forståelig.

Jeg vil holde denne gående til 10.April, og vil da bruke en nummer generator til å plukke en tilfeldig vinner.
Vær snill å bruk Paypal friends & family, og merk betalingen med fullt navn og adresse.

Ta gjerne kontakt med spørsmål til Ecomoyoauction@gmail.com

Trykket er donert av The Last Kitchen

(Ha forståelse for at dette er et ”Studio Proof”, og at det har ligget rundt i studioet til The Last Kitchen siden det ble trykkt i 2012, så det vil være noen skjønnhets feil ved det)

9 Likes

Glemte å skrive at denne er signert og nummerert 1/1 Studio Proof :slight_smile:

Det ser ut som det er en skade i øverste venstre hjørne?

For ordens skyld… Rent statistisk er det like stor sjanse til å vinne om man har loddnummer 1-5 sammenlignet med 5, 12, 20, 35, 57…

Regner med at tallgeneratoren ikke diskriminerer mellom tidspunkt man har kjøpt lodd :wink:

Lykke til :+1:t2:

Veldig godt formål :+1:t2:

+3 lodd… :slight_smile: Håper denne drar inn masse cash til et godt formål!

Liker tanken, idéen og formålet. Men om kunstneren er involvert her, går det an å bidra med noe annet? Det er noen av oss som setter dette motivet høyt. Det er begrenset hvor mange farger det går an å ha på en sommerfugl.

1 Like

Jeg skal få lagt ut litt flere bilder til dere løpet av helgen😊

Dette trykket skulle egentlig vært en del av auksjonen jeg holdt nylig, men kom ikke fram i tide, tok lang tid med posten fra Thailand.

The Last Kitchen donerte nærmere 40 trykk, så nok til å holde en runde til med auksjoner😉

Ingen av oss som setter motivet høyt? Mener du denne grå fargen eller Eternal Reflection i seg selv? For ER er vel Martins mest populære (sammen med Dancer) både nasjonalt og internasjonalt?

Specialone: tror du leser denne feil. Det står vel strengt tatt at folk SETTER det høyt :slight_smile:

1 Like

Haha, det har du jo helt helt rett i. Gikk litt fort her før morraskaffen! Sorry sorry, carry on!

Det er en skade i papiret i hjørnet oppe til venstre, men det er lang fra så ille som det ser ut på det bildet der.

Her er noen flere bilder :slight_smile:

6 Likes

Jeg er med🙌🏼

Kult! Enn så lenge et sjangsen for at denne ender i Norge stor, ikke så mange fra det store utland som har kastet seg på dette.

Jeg planlegger allefall å ha en live trekkning, om ikke så blir det allefall en video av trekkningen :slight_smile:

Jeg vil gjore dette så rettferdig som mulig, så om noen har noen tips, kom gjerne med dem😊

Trykket har jeg hjemme hos meg i Stavanger, så om noen vil komme å se på det før dem kjøper “lodd” for hele sparekontoen, er det bare å gi beskjed😉

1 Like

Eg kan komma å hente det når jeg vinner :sweat_smile::wink::grinning_face_with_smiling_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

Det ser jeg fram til😊

1 Like

Ønsker trykket hjertelig velkommen til Bergen, og min stuevegg, skjønnhetsfeil eller ei! Ingen er vel perfekte :wink:
X fingrene! Veldig bra tiltak :slight_smile:

Nydelig @Benteboble :slight_smile: Denne er faktisk i ganske bra stand, så vil gjøre seg veldig godt på en vegg :wink: Lykke til!

1 Like

Gode vinnersjanser om man deltar på denne :wink:

2 Likes

Flott å se at noen her på kunstveggen er med😊 Husk at dere uansett er med å bidra til en bedre hverdag til en gruppe barn å Kenya hvis dere ikke skulle vinne, bare det er jo en gevinst i seg selv👍🏻

For meg startet dette med at jeg auksjonerte bort ett sett med Whatson spacere til dere her på kunstveggen, den summen (tror det var rundt 2.400kr) skapte mye glede for de som har denne skolen, så det ga meg mersmak å lysten til å hjelpe mer! Til sammen har Eco Moyo Auction nå samlet inn i overkant av 600.000kr til dette prosjektet, å jeg vi gir oss ikke med det😊 Har mottatt endel trykk til neste auksjonsrunde allerede, så kan med sikkerhet si at det blir allefall en runde til😉

23 Likes

Bare å bøye seg i støvet​:clap::clap:

2 Likes