Lansering - Gategalleriet - Skurk

Her har jo gategalleriet vært ute å sagt noe tidligere, men nå er det også kommet opp på hjemmesiden.

Skurk - Peace of mind (boy and girl)

Skurk - Peace of mind (boy)
Year: 2017
Medium: Photopolymer etching on Hahnemühle 300 msg
Size: 53 x 78 cm (print size: 47 x 72 cm)
Edition: 60
Signed and numbered by artist

Skurk - Peace of mind (Girl)
Year: 2017
Medium: Photopolymer etching on Hahnemühle 300 msg
Size: 53 x 78 cm (print size: 47 x 72 cm)
Edition: 60
Signed and numbered by artist

Pris 2700

3 Likes

Dette syns jeg var skikkelige flotte greier! Flotte uttrykk med fin dybde! Viktig tema! Godt gjennomført! Generelt bra jobba! :slight_smile:

+1, likte det godt! Noen som skal kjøpe?

ja hvis jeg får skal jeg ha begge to :slight_smile:

Når kommer de?

Har ikke kommet noe spesifikt om lansering annet enn at de slippes denne uken slik jeg har forstått det.

1 Like

Mulig jeg prøver meg på en av disse. 2700 kr er jo en fin julegave til seg selv. Og som @Witchdoctor påpeker, et viktig/sterkt tema.

Blir disse sluppet på nett eller må man til bergen på release for å skaffe seg ett?

@azidops Det kan kanskje du svare på? :slight_smile:

Verkene slippes både på nett og i galleri @Shagga_Son_of_Dolf. Fått bekreftet fra galleriet. :slight_smile:

1 Like

Litt info slapp unna nyhetsbrevet, men dette trykket er tilgjengelig fra lørdag av kl 11 på nett og galleri. En liten andel vil bli holdt tilbake fra nett for dem som kommer i galleri i tilfelle den gledelige situasjon med raskt salg. Send da en epost om det er utilgjengelig i Nettbutikk. Ringing kan være vanskelig i tilfelle mye trafikk i galleriet på tidspunktet, men innkomne eposter blir vurdert etter tidspunkt.

2 Likes

Lykke til for de som går for denne :slight_smile: … eller begge to.

Fantastisk flott trykk! :slight_smile:

9 Likes

Ser bra ut!

1 Like

Det blir spennende å se disse live ja

1 Like

Enig. Får ikke sett de før ut i desember :confused: