Kunstneren: DotDotDot

Hei.
Vet ikke om jeg har skulket timen, eller hva. men hva er greia til dotdotdot om dagen?
Er han ferdig med stencil slik som Dolk?
Instagram feeden forer meg med antikke spraybokser som tilsynelatende er oljemalerier. Han har også slettet alt gammelt arbeid.
Noen som kan opplyse meg her?

1 Like

Liker ikke spraybokser, men kanskje det blir kult… Likte veldig godt legohodene i epoxy.

1 Like

Ble vel stresset etter at Dolk gikk nye veier og snakket ned til gatekunstnere, så måtte vel finne på noe. Fryktelig kjedelige greier spør du meg. Hva skjedde med rubriks kube-printet?

Forøvrig en norsk suksesshistorie som få dessverre kjenner til…

https://nbl.snl.no/Erik_Rotheim

2 Likes

Oljemalerier av klassiske spraybokser gir meg ingenting. Men det er jo bare min personlige mening.

Forsetter han dette sporet blir det nok like lite interesse rundt DotDoDot som det er rundt Dolk nå.

Dot Dot Dot lager fortsatt mer “folkelig” eller tilgjengelig kunst. Legohodene som svømte i hvit epoksy gav meg noen morsomme tolkninger, og de var svært vennlige for folk som vil sanse med hender (f.eks svaksynte). Jeg vil gjerne se sprayboksmaleriene før jeg dømmer de ned. Dot Dot Dot lager forøvrig ekstremt fete rammer. Blir spennende å se hva han får til. Jeg er absolutt fan :slight_smile:

Men spraybokser? Er jo en street art klisje. Han kunne jo like så godt hatt bilder av barn, ballonger, hodeskaller og regnbuer. Like originalt.

2 Likes

5 Likes

Rimelig detaljert. Er i USA da men ikke i Miami… :disappointed_relieved:

1 Like

Får jo håpe det blir utstilt i fedrelandet en gang i fremtiden :slight_smile:

Virker ikke som om noen bryr seg… :confused:

1 Like

Hva mener du? På Instagram er flere positive kommentarer, f.eks fra Katrin Fridriks og Sinnsynshit :slight_smile:

På kunstveggen er det kanskje tynnere, men hvem bryr seg :roll_eyes:

Nice, jeg er i Miami da og skal sjekke ut dette!

4 Likes

Jeg synes det ser ut som DOTDOTDOT gjør mye spennende. Virker som han har mange jern i ilden og ikke redd for å eksperimentere litt. Man kan selvfølgelig si at bildene av spraybokser er kjedelige eller gjort hundre ganger før, men de er flott utført og bare en av mange ting han driver med. Alt kan ikke være nyskapende, noen ganger må man gjøre litt ære på et historisk viktig redskap for street art/graffiti.

4 Likes

Jeg synes det er vanskelig å bry seg veldig før jeg ser noe konkret som skjer. Nå er det litt mye teasing over litt for lang tid til at jeg har slengt meg på, men det kan absolutt bli spennende dette nye. Jeg synes DDD er veldig undervurdert på kunstveggen generelt.
Venter i spenning på noen bilder eller pdf fra Scope, og håper dette blir bra!

3 Likes

Har vært på Miami Scope i dag og sett bildene DDD har hatt der.

Du kan si hva du vil om motivene, men utførelsen tegnet med graffit er det ikke noe å si på! Jeg likte disse godt. Herlig detaljer og klare verk. Sånn har det vel også vært med stensiler generelt. Få som tar DDD på detaljene her. Jeg er ihvertfall positiv til dette som stilles ut. Under følger noen bilder fra DDD sine verk på Scope Miami.

8 Likes

Tøffe tegninger,synes prisen var litt høy da, men så er vel alle unike, og fyren trenger vel til “salt i grauten”,så ok,det er nok priset rett.
(men hold unger med viskelær unna )

1 Like

Alle er laget med graffitt for hånd ja, så viskelær er greit å holde unna.

1 Like

Tilbake på gata i NYC med NFT kommentar:

18 Likes