Kunst til kostpris-tråden

Det skulle stå tjære, sorry. Men ingen spøk - dønn alvorlig.

1 Like

Det må vel være lov vil jeg tro, men nå ble jeg litt interessert i på hvilken måte du synes det er fælt :slight_smile: Det er spennende å lese hva folk mener og tenker om kunsten. Av og til, for å være helt ærlig, synes jeg det blir litt ensformig med bare snakk om kroner og øre. (Kanskje det er meg som blir dyppet i fjære og rullet i tjær nå ;))

1 Like

Søtt kliss, halvkitsj, ikke kunst - men sikkert dekorativt om du liker den slags.

5 Likes

At du syns det er kjedelig, uorginalt osv-greit
Fælt? Seriøst ? Tullkuk @Gammel_Erik :grinning:

Tullkuk, helt garantert! Men, du kunne ikke betalt meg for å henge det på veggen:)

3 Likes

Fælt er jo ett kraftuttrykk, men får ta deg på ditt ord da :grinning:[quote=“Gammel_Erik, post:109, topic:116, full:true”]
Tullkuk, helt garantert! Men, du kunne ikke betalt meg for å henge det på veggen:)
[/quote]

Er du nordlending, Gammel Erik?

Bor godt nord om polarsirkelen, ja. Er det ikke lov å mene slike ting her oppe?

Jo, det er det vel. Skulle bare si at jeg liker nordlendinger :slight_smile:

Hihi, hvor er du fra? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bergen :slight_smile:

Jeg også! Bergensere er ok de og:)

Men litt treig som jeg er…var spøken over at 13 000 var latterlig billig for dette trykket?

Koselig her nå😀 13000 er vel ansett som meget billig for dette ja. Er vel og ansett som ett meget kjærestevennlig trykk for oss gutta

1 Like

Jepp! :grinning_face_with_smiling_eyes: ser ut som en farget versjon på Alu? De har vel byttet hand for nesten 3x prisen

Det er lov å være treig når man er gammal :wink: Forstod det slik at det var vel billig, ja.

1 Like

Med mindre dette gir et helt annet uttrykk i live er ikke dette noe for meg heller, og det synes heldigvis ikke kjæresten min heller.

1 Like

Er kjæresten en jente? :joy:

1 Like

Man trenger ikke være gutt for å ha god smak :smile:

3 Likes

Tenkte mer at jeg trodde 99% av jenter likte dette :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fair nok, men du har da ikke sett det i levende live?

1 Like