Klokkepraten

Lufter interessen for denne også om noen er intr!

6 Likes

2 Likes

Børster støv av denne tråden - min Panerai 372 :fire:

4 Likes

Byttet ut submarineren min med denne, er meget fornøyd:)

6 Likes

Er på jakt etter en Speedy, Submariner, gmt master 2 og diverse panerai. Har masse snop i mappene som gan brukes som delbetaling.

Send meg PM

Henger på med bilder av klokkene på armen

Breitling Windrider Crosswind Two Tone 43mm

Breitling Emergency Orbiter 3 Titanium Professional Limited Edition 43mm

Breitling Super Avenger 48mm

Breitling Skyland Avenger Blacksteel Limited Edition 45mm

Breitling Chrono-Matic Blacksteel Limited Edition 49mm

3 Likes

Wow!

9 Likes

Du leder😉

Samme her! Så mye riktigere og mere modent!!

1 Like

et meget spenneder ur:
http://boutique.mkiiwatches.com/limited-edition-series/project-300/pre-order-project-300.html

1 Like

2000$ med S&H for et homage ur? Er det ikke nesten i samme sjiktet som en genuin pen Omega modell. Mener jeg har sett de til ca 20k

Er ikke dette bare en Sub-kopi?

Det er vel heller en Omega Seamaster 300-kopi?

1 Like

Her er ser dere hva feedback var når han laget homage til rolex: https://www.tapatalk.com/topic/3031506-13788

Hvem har dyrest klokke gutter? Jeg må vite hva mann skal strekke seg etter for å bli litt kis.

Er det status symbol eller er det mer intelektuelle behov som ligger bak?

Hva er den billigste klokken som er godkjent i kiseklubben?

Hvor fet klokke må jeg ha for at det blir klokkeprat?

Får mann respekt fra andre når en har en dyr klokke?

Gir det et kick?

Kan mann på en måte erstatte tapt hår med fet klokke når det kommer til damesjekking feks?

Håper på svar

2 Likes

Hvem har dyrest klokke gutter? Jeg må vite hva mann skal strekke seg etter for å bli litt kis.

  • Åpenbart at du må.

Er det status symbol eller er det mer intelektuelle behov som ligger bak?

  • “intellektuelle”

Hva er den billigste klokken som er godkjent i kiseklubben?

  • Hva er kiseklubben?

Hvor fet klokke må jeg ha for at det blir klokkeprat?

  • Prat i vei du om din Flikk-Flakk klokke.

Får mann respekt fra andre når en har en dyr klokke?

  • Respekt kan man blant annet få om man respekterer at noen liker klokker.

Gir det et kick?

  • Ja, ganske likt som ved kunst.

Kan mann på en måte erstatte tapt hår med fet klokke når det kommer til damesjekking feks?

  • Vet du ikke bedre?
7 Likes

Takk for rettelsen. Har alltid slitt litt med det Intellektuelle(holdt faktisk på å glemme to L er på slutten der også nå) Hva er en flikkflakk klokke? Ver ennå ikke om det er det jeg har derfor spurte jeg. Kiseklubb kan være en Frimurerlosje eller 17.mai komiteen i Bergen feks. NNPF er også en kiseklubb innad i Politiet. Når jeg refererer til kiseklubb er det fordi det segmentet som blir diskuteret i Klokkepraten sannsynligvis ligger over det som er normalt for min samfunnsklasse.

Det trikset ditt med respekt for at andre liker klokker prøvde jeg nettopp på naboen. Hun så dumt på meg. Men jeg tror kanskje hun fikk et kick av at jeg spurte høflig om hun var interesert(husker aldri om interessert er med 1 eller 2 S er så det er bare fint om du retter på meg der) i klokker.

Jeg har nettopp mistet håret så hvordan kan jeg vite det?

Håper på et nytt og saklig svar utenfor forsvarsposisjon.

Hadde aldri lagt ut $2000 på en homage. For den summen finnes det mer enn nok å velge i.
Men klokke bør enhver mann ha. Man sjekker vel ikke klokken med mobilen?:slight_smile: