Klar for en billig Banksy?

@Heim og @Gammel_Erik Takk for svar.
Leste over dette selv også, så er vell bare å trekke eit lodd :grinning:

1 Like

Jeg har tenkt litt på sjansene her…

La oss si 1 mill. signer opp… Fordi det er vel ikke helt urealistisk, gitt Banksy sin enorme popularitet og trykkets verdi - og ikke minst - hvor mange ganger mange personer vil signe opp?

Så er det 500 trykk.

Da har du 500 / 1.000.000 sjanse, dvs. cirka 0,05% sjanse.

Eller 1/20 sjanse av 1%.

Det er jævlig lite.

Men det er nok til at vi sannsynligvis kommer til å kjenne noen som vinner. Og det er fett :slight_smile:

6 Likes

Blir meget interessant hva ebay flipperne legger den ut for.

2 Likes

Forstår hva du sier @Julia , men egentlig er det ganske uinteressant hva prisene på ebay kommer til å ligge på etter slippet. Det man kan være 100% sikker på er at det vil være fantasipriser den første tiden for et trykk som aldri har vært blant banksys mest ettertraktede. Dette kan selvsagt snu om noen nå tror at det er banskys siste trykk, men nok om det.
Trykket er politisk i sitt vesen og er heller ikke noen favoritt hos piken med perleøredobben til mannen som eventuelt vurderer å kjøpe det.

Ebay (eller expressobeans for den del) har de siste fire-fem årene vært en mer eller mindre ubrukelig kilde til å orientere seg vedrørende banksypriser da salget av bansky gjennom ebay er ganske minimal.
Ebay er full av sjarlataner og det er stort sett bare proffer eller tullinger som kjøper der, mens resten snakker med et galleri eller orienterer seg via forum.

Uansett. Synes valget av trykk passet fantastisk godt ifht til POW sitt endelikt. Lykke til med lotteriet.

1 Like

Er det dette printet?

Ganske likt ja. Men ser ut som det er en til person stående til høyre på den POW lodder ut. Ja og litt andre mennesker.

1 Like

@Onkeljohn Ja ser det nå.Må ha laget to print som er ganske like.Fant et lerret av et lignende motiv.
https://www.artsy.net/artwork/banksy-sale-ends-today

Et par trykk ble laget i ekstra opplag i forbindelse med Banksy sitt la show. Se denne minidokumentaren om emnet:

https://m.youtube.com/watch?v=xUzUQfyA1sg

2 Likes

Noen som har fått tak i soup cans? Har bommet hver gang den har vært ute.

Jeg kjøpte en Banksy Soup Cans poster av David Silk, gründeren av Urban Art Association. Jeg ga 8000 kr for den for cirka 1 år siden.

1 Like

POW slapp et par hundre nå i helgen til 10 pund.

1 Like

Haha… Surt…

3 Likes

Har noen fått post fra POW enda?

1 Like

Registreringen stenger ikke før 2. nov så vi må nok smøre oss med tålmodighet før skuffelsen inntreffer…

Tenkte på andre bestillinger :slight_smile: Venter på en tubeeee.

Et Banksy trykk har jeg liten tro på. :smiley:

Da er det bare å følge med i mailboksen allesammen :wink:
Fristen for registrering avsluttet nå for 4minutter siden, lykke til! :grinning:

3 Likes

Ser ut som de som vinner får beskjed innen 9. november.

7 Likes

Dere får sjekke innboksene deres, jenter og gutter…

2 Likes

+1 Falt død om nærmest … :dizzy_face:

41 Likes

Gratulerer!

For ordens skyld: jeg har ikke vunnet noe. Til og med spam folderen min er tom.

1 Like