Katrin Fridriks print

Kanskje det :smile:

http://www.lazinc.com/story/939,lazarides-editions-present-new-screenprint-edition-katrin-fridriks

1 Like

Noen som har kjøpt?

Ja…bare måtte. Syns det er både stort og fint og har ikke sjans til å få tak i en original som koster skjorta. Blir et sotr bilde 150cm x150cm inkl ramme som vil pryde en hel vegg… :smiley:

6 Likes

Way to go, BMF!

Sweet. Kribler i lommeboken her. Er det noe vei utenom 25% til Norge A/S på denne?

Har alltid fått %%%%% fra laz :disappointed_relieved:

tror det blir 25% på denne ja…ser ikke helt veien utenom…det er det eneste som er leit…men men. Reise over og hente den selv er vel eneste mulighet…

Går det ikke sende dem en mail å høre om dem kan merke med “original art” ? Har funka for meg før. Koster i allefall ikke noe å prøve :slight_smile:

Det er sant, og verdt et forsøk. Jeg sa det til et annet galleri og fikk de til å merke med original art + at jeg fikk de til å senke verdien (Laz er ikke interessert i å senke verdien pga forsikring - har sjekket). Den forsendelsen jeg fikk merket med original art ble mva-pliktig. En annen gang med samme merking gikk det helt fint…underlig verden.

26600.- +ramme ødelegger rammekøen som har stått på vent i 1 år da nye kjøp dukker stadig opp… Hadde betalt penger for en guidet @BMF tour gjennom en alt for heftig samling fra før av :wink:

Da må du ta med kake :slight_smile: Her går ting ut av samlingen nå og blir solgt siden nye kjøp må finansieres. Det er jo så mye som man har lyst på…men nå er det ikke så mye annet som dukker opp som jeg skulle hatt…kun ting som skal ut :smile:

2 Likes

Dette printet til Fridriks er over all forventning når man får sett det live!

Kommet allerede?

Hadde det vært så vel. En kjenning av meg som fikk tak i et på forhåndssalg har fått det hjem allerede. Meget meget nydelig…og stort!

Fikk ikke frem alle detaljene på disse bildene, for lite lys, men størrelsen tror jeg kanskje kommer frem. Hilsen en ikke angrende kjøper.

10 Likes

Den ser fremragende ut. Googlet henne når jeg så navnet tidligere i sommer, hun har noen helt fantastiske originaler. Litt dyrt for budsjettet mitt, men angrer selvsagt litt når jeg ser det…

Skal se om jeg ikke får tatt noen flere bilder. Ettersom jeg ser så er det noen igjen å kjøpe. Syns originalene er fantastiske selv, men ingen planer om å svi av 6-sifret beløp på et av disse kunstverkene så får ta til takke med det nest beste i dette tilfellet.

3 Likes

2 Likes