Katrin Fridriks print

Nei…må vel forsøke å få seg et slikt også…liker arbeidet hennes. Noen som vet i hvilken prisklasse dette kan komme på?
130cm x 130cm. Skal slippes i September. Sukk…dette passer sååå dårlig…:flushed:

2 Likes

sikkert litt ££. Det er jo enormt for å være et trykk. Golden awareness som POW solgte kostet ihvertfall £550, så det er jo noe å gå ut i fra. Det ble sluppet i oktober 2012 sammen med en blå versjon som var ferdig innrammet til £1850.
http://www.picturesonwalls.com/Art_Artists.asp?Artist=Katrin%20Fridriks&Offset=0&PageNo=1

Og i tillegg innramming…
Men det ser veldig bra ut allerede i forhold til den lille sneak peaken som er sluppet… :smile:

Katrin Fridriks lager fantastiske bilder. En personlig favoritt. Dette nye printet ser meget bra ut. Hadde jeg hatt veggplass til et så stort bilde hadde jeg prøvd meg jeg og. Du får legge ut et bilde her hvis du får tak i ett. Det blir nok ikke enkelt. Hun er populær på Banksyforum har jeg registrert:-)

Jeg venter også spent på nyheter rundt dette. Er redd prisen kan bli i overkant høy.

Ja det er det…men kanskje verdt det som det er så fint som jeg tror det blir? Vanskelig vanskelig…og på sånt et uheldig tidspunkt…

Originalen gikk for 830.000 på Sothebys i 2013… Ser jo ganske rått ut

Vet vi at det er dette som havner på trykk? Så langt er det bare teaseren øverst som har blitt lagt ut, trodde jeg.

Var sikker på at jeg så samme “flekken”… men nå finner jeg den ikke igjen :joy:

2 Likes

Haha, jeg har også lett meg blind på gjenkjenbare flekker. Nei, jeg tenkte litt ut fra selve formatet, altså at printet faktisk skal være kvadratisk i størrelse. I motsetning til bildet over.

Jeg blandet bildene mens jeg prøvde å finne et større bilde… sry!

Opplag på 70… Så blir nok stiv pris på denne ja…

Det er nok mer riktig bilde. Nydelig.

Kudos for stødig bruk av Paint :slight_smile:

1 Like

Hvordan vet dere at det er et opplag på 70? Er det kommet ut mer info?

The internets…

“Along with the book release, the Iceland-born artist will be releasing her 2nd fine art silk screen edition. Produced by Lazarides Editions, the print studio of her London gallery, Royal Gene&Ethics will be an 8 colour silkscreen print released in a limited edition of only 70 pieces to mark her participation at La Biennale di Venezia 2015.” http://www.widewalls.ch/katrin-fridriks-at-venice-biennale-perception-of-the-stendhal-syndrome/

“We’ve been working on this edition for just over a year, and there have been many changes during this time.The finished edition is an 8 colour screen print with gloss varnish and embossed details on Somerset Satin 410gsm archival paper, measures a whopping 130 cm x 130 cm, and will be available late September.” laz 8/7/2015 … Så det er nok noen endringer fra bildet over :smile:

1 Like

Takk skal du ha. Fikk jeg noe ny info:-) skulle gjerne hatt en original av henne men disse er utenfor rekkevidde…

I følge BF blir prisen blir 1500£. Så nesten 20000,- før moms og frakt osv.

Blir for dyrt for meg er jeg redd :cry:

Blir smell om det skulle dukke opp et nytt banksy print i nærmeste framtid :wink:
Prisen blir nok litt for stiv og kanskje litt for sprikende kunst variasjon til min samling…

Nytt Banksy print? Tror du på julenissen også?:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nytt Bambi trykk mener du…