John Doe Miss Universe Canvas 1/4 AP Iridescent Finish

Hola

Har bestemt meg for å bytte ut stuens midtpunkt. Mellomlegg begge veier funker hvis du har noe kult.

Eventuelle byttehandler må være noe jeg skal ha på veggen.

Er ikke interessert i whatson og sandra.

1 Like

Et tips er å legge ut noen bra bilder du har tatt selv, ikke alle som vet hvordan dette ser ut :slight_smile:

Lykke til med salget!

Ser gjerne close-up av dette :blush:

3 Likes

Send meg en pm.

Kan bytte i en klokke med mellomlegg begge veier.

1 Like

bump

Hvilken pris ser du for deg for MU?

Rundt 40-45k

Bump

Om stuen midtpunkt ligger slengt opp ned 90 grader på sofaen, så ser det utrolig stusselig ut.
Kanskje du burde lage en litt mer fristende salgsannonse? Bump? Bumpbump? Bumpbumpbump?

Fint motiv.


3 Likes

Gode salgsannonser er generelt en mangelvare her på veggen. Skulle ønske mange flere tok seg tid til å poste bilder av det de skriver innlegg om. :slight_smile:

2 Likes

Litt flere bilder

Hei

Flott bilde, men kan noen si noe mer om kunstneren?
Har søkt litt på nett og ebya, hvor man får begrensede treff og andre verk ligger på knappe 2K.

Er det her snakk om “One hit Wonder” bilde hvor bilde er mer kjent enn kunster?
Det er en relativ stiv pris på bildet med tanke på lengre sikt.

Faren er vel også stor at det blir en melkeku med flere utgaver som vil påvirke prisbildet.

Kan godt være jeg er helt på jordet her så gøy å høre andres tanker…

1 Like

John Doe er nok en one hit wonder ja. Ingen av de andre bildene hans har vært i nærheten av så mye oppmerksomhet.

Angående melkeku, så tror jeg strengt tatt allerede det er gjort. Det finnes versjoner på aluminium, trekasser og i flere forskjellige fargekombinasjoner. Det er flere trykkversjoner og mange lerretsversjoner.

Når det kommer pris skal ikke jeg si så mye, men jeg ble tilbudt dette verket fra galleri for rundt to år siden til hva jeg mener var omlag 30k, og det samme ble avertert i et par måneder minst før det gikk. Om det har gått opp eller ned i pris i den perioden har ikke jeg fulgt så mye med på, men mitt inntrykk er vel at det har stagnert litt - uten at jeg har gjort noe research på det.

1 Like