Invader - Repetition Variation Evolution

Ikke når det er med på å ødelegge salg. Da viser ikke forumet seg fra sin beste side.

1 Like

haha

Shit pommes fritt det her tok av :slight_smile: ja ja god bedring .

Jeg trykket sikkert tusen ganger på F5 for å få tak i dette verket som jeg synes er utrolig tøft. Jeg har digget Invader før KV fikk opp øynene, og derfor var det utrolig drit å ikke få tak i denne. Da fruen din ikke går med på å ha dette fantastiske verket på veggen byr jeg kostpris + 100% påslag. Da har du tjent deg noen kroner i tillegg til at du har gjort en fan kjempeglad. Håper du vurderer budet.

4 Likes

Bare 1000 ganger på 1,5 timer? Ikke rart det ikke gikk!

Siden du har vært fan veldig lenge har du sikkert mange tidligere Invader trykk du fikk kjøpt billig? Da kan du selge et av de og kjøpe denne? :wink: P.s. Husk å selge det billig her på Kunstveggen. Virker som mange her er interessert i Invader trykk.

2 Likes

Denne tråden kan nå lukkes.
Den ble kjøpt av et meget hyggelig medlem av KV

Hvis det er noen som lurer så ble det ikke Legoland på ungene i år, men det ble i det minste Maldivene. Ikke akkurat legoland, men badetemperaturen er det ikke noe å si på.

God sommer til dere alle!

17 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.