Invader - Repetition Variation Evolution

Selger Invader printet, har det liggende. Det ligger i røret og kommer ikke på veggen så hører om noen vil kjøpe det før jeg legger det ut på UAA.

68 X 88 cm
150 eksemplarer

Pris rundt 45.000



Blir plutselig Legoland likevel da?

2 Likes

Fant du ut av det før, eller etter at du kjøpte det? :face_with_monocle:
Jeg gir deg 20 for det. Grei ukelønn :space_invader:

4 Likes

Flip flip flip…

Trodde folk her inne var greie på prisen.

1 Like

Holdt ikke for ungene å dra til Billund, de ville til Legoland Orlando og det koster penger.
Grei pris hvis du sjekker ut Ebay.
Ja, dere finner meg i flipperstokken(nymoderne gapestokk) nede ved Akerselva

1 Like

Jeg bryr meg ikke om flipping, men svada om at ting ikke kommer på vegg bare dager etter det er mottat er noe annet. Det er slike strofer man gjerne bruker når trykk tilbys brukere her tilnærmet kost

2 Likes

Helt sant, men når man er heldig og tar et impulsvalg når man klikker F5 og får printet. Viser det hjemme og blir nektet, som en flink familiefar så kvitter man seg med det. Billigere enn å skille seg, kvitte seg med villaen og dele Teslaen i to.

Hovedutfordringen med flipping, etter min mening, er at virkelige fans med ikke alt for tykk lommebok, blir hindret i å skaffe kunstverket. Flipperene bør stenges ute fra fremtidige slipp, men det er en smule vanskelig å få til i praksis :slight_smile:

Hvis man selger videre til slipp-pris er det heeeelt ok.

2 Likes

Helt enig, men jeg er en virkelig fan og mest sannsynelig fulgt denne scenen lengre enn de fleste her. Betyr ikke at jeg gir bort peeng av den grunn. Jeg kverner pengene igjen i andre print som kommer på veggen som nyeste Pejac, Blek eller Paco. Og en tur til Legoland som tidligere beskrevet.

Dette er en salgstråd. Hyling og grining kan gjøres i andre tråder, uting at salgstråder blir sporet av.

7 Likes

Relativt lite hyling og grining så langt…

bahhh…

1 Like

Synes det er helt greit å spore av denne tråden

2 Likes
  1. Invader har aldri hatt noen høy stjerne her på forumet tidligere. Etter at shiten hans ble the shit så er han plutselig veldig poppis og har mange fans.
  2. Å selge dette til kost er jo ikke lurt. Da kjøper en fyr det, så lagrer han det et år og selger til markedspris pga flytting, finansiering av ny kunst, dårlig plass o.l. Postflipping kan det kalles.
  3. Prisen han tilbyr printet til er rimeligere enn flere andre, pluss du slipper mulig tollkamp, kanskje til og med frakt.
  4. Skjønner at det føles dritt å ikke få tak i på slipp, og så se at andre selger det dyrt.
  5. Lykke til med salget!
7 Likes

Hvorfor?

Nå er vell du en smule inhabil til å forsvare og belære andre om flipping :joy::joy::joy:

Flippes det, så må man tåle sarkastiske kommentarer på et forum da kunstnere, samlere og andre seriøse gallerier har et anstrengt forhold til flipping. Not cool :zipper_mouth_face:

3 Likes

Helt enig med Azidops, la være å ødelgge hans salgstråd. Denne diskusjonen blir jo bare som et hakk i platen - samme som blir sagt hver gang. Innse at folk ser forskjellig på dette, noen kjøper for vegg, andre kjøper for å tjene penger og kanskje Eskimoen her kjøpte for vegg men det endret seg. Slutt å wine og la han få ha sin salgstråd i fred.

Lykke til med salget!

5 Likes

Wine?

Er man ærlig å sier at man vil tjene seg en rask fortjeneste er det på grensen til greit.
Men man må få lov til reagere når det blir servert på denne måten.

3 Likes