Invader - "Hello My Game Is", Musee en Herbe - Paris, 23.01 – 03-09.2017

Surt!

Kanskje de har en AP de kan erstatte det med? Uansett, helt på jordet hvor mange gallerier som aldri lærer seg å pakke trykk…

Det var konsensus på UAA om at dette kom i en så god tube at det lå trygt. De har nok aldri vært borti norske Fedex. Håper Orbi har en god løsning på dette. Om jeg bare får pengene igjen ser jeg mørkt på tilværelsen

1 Like

Huff så trist. Håper det ordner seg!

Kjør hardt og krev erstatningstrykk fra Fedex. Med posten har jeg fått markedsverdi dekket og ikke det jeg betalte

Hører først hva Orbi i LSS sier. Enkleste er en løsning via de. Fedex er ganske vanskelige å ha med å gjøre.

Men om noen her jobber i Fedex eller kjenner noen der som er greie å ha med å gjøre, ta gjerne kontakt :slight_smile: Hadde vært fint å få ordnet opp i dette uten for mye krangling og frustrasjon.

Jeg opplever at FedEx er greie på å refundere verdien.

Fyll ut dette skjemaet (http://images.fedex.com/downloads/no/claims/claimform.pdf) og legg ved gode bilder av tuben (her er det tydelig at de har ødelagt trykket), så får du pengene på konto ila en uke.

Nå er jo Invader ganske i skuddet for tiden. Lurer på om Fedex tar høyde for at verdien sikkert var en helt annen noen få dager etter release…?

Gikk for 4310 pund på ebay i går. Om jeg får 1200 euro refundert er jeg ikke halvveis engang.

Er vell ikke forsikret for slike summer dessverre:(

Hvordan så trykket ut?

Ille. Store bretter over hele trykket, så skarpe at trykkfargen er “slitt” bort noen steder. Nitrist :cry:

:sob: :sob:

Du får nok bare verdien sender har oppgitt på pakken…

Ja, det er vel slik. Ulrik, håper det ordner seg med en AP eller noe!

Ifølge UAA eksisterer det ikke AP. Mitt skal etter planen leveres i dag, hvis det også er ødelagt så forventer jeg at jeg får behandle personen som leverer det på samme måte som de har behandlet pakken

Gode nyheter kom på mail fra space shop nå. De ordner meg et nytt trykk, men jeg blir nødt til å sende inn avklippet signatur og nummerering av trykket jeg mottok i går (that’s gonna hurt), så det kommer til å ta litt tid… Uansett glad de er imøtekommende og serviceminded.

17 Likes

Kom på døren idag, heldigvis i utmerket stand.



8 Likes

Nytt trykk på døra i går, denne gangen uten knekt rør. Bilde ferdig innrammet håper jeg kommer i morgen!

17 Likes