Invader - "Hello My Game Is", Musee en Herbe - Paris, 23.01 – 03-09.2017

Har heldigvis lagret kortinfoen min lett tilgjengelig, når jeg skulle betale kom jeg på at kortet ligger på hotellrommet…

Jeg er litt spent på hvordan trykket faktisk er i virkeligheten, har jeg ikke sans for det så går det i det minste til noen andre på KV.

3 Likes

Hva ble prisen på dette da ?

1242 euro → ca 11,8k…

ingenting som kan ødelegge en dag som en release som ikke går din vei :stuck_out_tongue:

1 Like

Blir ikke Legoland på ungene i år plutselig :blush:

5 Likes

Ser det hevdes på Urbanarts at de kanskje slipper litt og litt med mellomrom, og at man burde følge med

Følg med på siden, for 5 min siden var det plutselig mulig å legge i handlekurven, nå står det sold out. Tror det stemmer godt at de slipper litt og litt.

Ventet på dette som trykk siden jeg så originalene på papir og invader sin tease i oktober. Jeg er ekstremt fornøyd og feirer med et glass vin på en mandag!

1 Like

har hatt den i handlekurven ca 10 ganger nå
:stuck_out_tongue:

1 Like

Ouch

Er ikke alene om det :tired_face:

Om kona klikker og barna griner så er jeg her for å hjelpe deg! Gi beskjed om du trenger pengene tilbake + renter :grin:

Fikk den i handlekurven hvertfall 10 ganger - men utsolgt når jeg kom til check-out. Bittert.

Om noen av de heldige her inne ønsker selge sin for 20 000 NOK (+ porto etc) til undertegnede, så rop ut.

Kom 2 min for sent fra jobb :slight_smile: Gratulerer til de som fikk! Veldig kul sak.

Sjekket tilfeldig innom her og UAA før jeg skulle hente barna i barnehagen… F5’et litt sporadisk og plutselig så var det der, i kurven, løpe rundt som en hodeløs høne for å finne bankkort i etasjen over, bekreftelsesmail i innboksen få minutter etter… Happy days! Fare for at det blir en øl i kveld! :sunglasses:

6 Likes

Svinenakke ass… Du får alt du… grådig… Grattis :champagne::sunglasses::tada:

Til oss andre dødlige, så sier vell ryktene at det ligger to nye trykk i vente…

3 Likes

Er jo godt å se at ekte mennesker får tak i trykk :slight_smile: Kan jo miste motet når man leser om alle bot`sa som tar alt. Eller… ER @Ulrik EN BOT??

1 Like

Jeg ser kanskje ut som en robot der jeg sitter og refresher hvert sekund time etter time, men jeg er av kjøtt og blod! Hadde ikke stolt nok på en bot til å la den handle viktige slipp.

3 Likes

Hardt arbeid og dedikasjon er altså nøkkelen her som så mange andre steder i livet :slight_smile:

3 Likes

Karma for at jeg får hvert dropp. Trykket kan bare kastes.