Hva er fair pris på innramming?

Hei!

Aldri rammet inn noe før. Så til alle dere erfarne: Kan noen gi meg en pekepinn på hva som er en fair pris for innramming av et trykk på 80 x 80 cm?

Har fått en ca. pris på 4300 hos Rammeservice inkl. UV/AR-glass (minus Kunstveggen-rabatten da).

Er selvfølgelig opptatt av at det skal bli bra, men lurer på om det bare er å slå til her eller om jeg burde sjekke ut andre steder? Holder til i Bergen. :slight_smile:

Ja det kommer jo helt an på hva slags innramming,hvor mange passerpartout osv,men 4300,- for en helt enkel innramming,enkel list,enkel passerpartout, er no helt i øvre skiktet vil jeg si.

1 Like

Kommer jo helt an på hvilke rammelist du har valgt.
Hvis det er en helt enkel rammelist, så er jeg enig med Onkeljohn.

Anbefaler forøvrig å sjekke ut Hele Ruter på Møhlenpris. Jeg benytter utelukkende hele ruter ved innramming, de har lavere priser enn rammeservice og alltid bra resultat.

4300kr var dyrt, men du kan komme med litt mer info.

Beklager ufullstendig info, men har ikke valgt noe spesielt ennå. Spurte kun etter en ca pris for sort ramme, et hvitt passepartout og AR/UV-glass. (Fikk først pris på ca 3000 med vanlig glass.) Antar at siden jeg ikke spurte etter noe spesiell ramme, list eller passepartout så gjelder prisen for noe av det mest basic de har (men jeg kan selvsagt ta feil).

Bruker bare rammeservice, gode priser og godt arbeid…

1 Like

Rammemakere er som tannleger. Man gruer seg i forkant… de er serviceminded mennesker, men man får alltid sjokk av pris og i etterkant er man fornøyd når trykket henger på veggen og penga er gone. Så er det bare å grue seg til neste gang…

6 Likes

Takk for svar dere!

Er vel slik at kvalitet koster. For min del handler det mest om at jeg ikke har gjort dette før, men likevel ikke ønsker å finne ut i etterkant at jeg har gjort et dårlig kjøp. Men så lenge pris og kvalitet stemmer overens er det fair :slight_smile:

Rammeservice leverer hver gang!

Da ble det Rammeservice! Gleder meg til å se resultatet :raised_hands:

2 Likes