Graffitiprints Retrospective Print Show @ Urban Nation i Berlin

Noen som tenker å ta turen til Berlin 16.September?

Jeg tenker utforske litt tysk øl og kultur denne helgen :sunglasses:

Berlin er jo en fantastisk by og kunstby, men det er vel utrolig mye annen spennende å se enn prints fra GP? :wink:

4 Likes

Urban Nation virker kult, men det er derfor jeg stusser over at de kjører en kommersiell retrospective med GP, og ikke en retrospective med eks. POW eller Laz?

Etter hva jeg har hørt fra Giancarlo hos GP, er GP bare en liten del av utstillingen. Det skjer vist nokså mye denne helga uten at jeg helt vet hva dette er…

Er det områder du vil anbefale?

Mye bra tips her: https://foursquare.com/top-places/berlin/best-places-art-museums

Og så slenger du inn en tur til Berghain til slutt :wink:

Forvillet meg inn på et skummelt bakrom på Metro Club i Barcelona for et år siden. Sitter fremdeles i når jeg tenker tilbake på det. No Berghain for me etter hva jeg har hørt kan forekomme der og.

Hint: :fist_right: i 2.

1 Like

Da har Graffitiprints oppdatert siden sin med verkene de har utstilt i Berlin… inkludert priser.
Mye kult… men må hentes i Berlin.

http://www.graffitiprints.com/artist/different-strokes-un-berlin-show/

Mye kult,men de vet no å ta seg betalt for innrammingen.

1 Like

Sitter og dagdrømmer på listen, men kilo er MW Dancer, er det virkelig 175 handfinished utgaver av det trykket??

Forøvrig reversed landscape edition av MW var stilig!

Reversed var fantastisk. Favoritten min var Findac bronse platen.
Alle 175 + 3x20 (sort/desert/hvit) er handfinished… Men langt fra 100%. Handfinishen er kun deler med akryl tusj… 98%+ av graffitien er print.
Tucan derimot er på 165stk og 100% handfinished. Må ha vært litt av en jobb :skull:

Her er noen bilder fra utstillingen :slight_smile:

Kunstveggen liker tydeligvis ikke 16:9 formatet, så dere må trykke inn på bildet for å se hele…

19 Likes

Mye fint!

Vet du om GP har trykket noen 1UP Crew bilder for generelt salg?

Ja, de kommer for salg nå i slutten av mnd hvis jeg ikke tar helt feil :slight_smile: 125 GBP vil de koste…

1 Like

Topp! Da må man vel kanskje kjøpe et trykk da :slight_smile:

1 Like

2 Likes

Svart versjon av “The Cage Who Gave Her Life for Humanity” ass… Fantastisk!