Espen Eiborg -

Kamerat av meg har det som kan se ut som et verk av Espen Eiborg på veggen hjemme. Har gjort en del søk på nettet. Det ligner ganske mye på RED INDIAN SIRENE men jeg synes det har enkelte ulikheter allikevel.

Er det noen her på kunstveggen som har kjennskap til kunstneren og skulle dette være ekte vare, hva er det verdt i dag? RED INDIAN SIRENE ser ut til å ha gått for ca 75k en gang i tiden.

Kompisen ønsket at jeg skulle undersøke her på kunstveggen, og bilde lastet opp her er etter hans eget ønske. Kvaliteten kunne nok vært noe bedre.

Rettelse. Det var denne jeg så gikk for rundt 75k:

Var d en bra fest?

4 Likes

:smiley: Godt spørsmål. Jeg var ikke der selv men tatt i betraktning at det gikk i cider… tvilsomt.

2 Likes

Om han ønsker info så er det jo greit om han gir litt mer info selv.
Hvor kjøpte han dette? Eller fikk tak i det? Ble det kjøpt som et verk av Eiborg?
Er det noe signaturer og datoer f.eks.?

Høres ut som Galleri Ramfjord er rette stedet å spørre. De kan sikkert være behjelpelig med å selge videre også. Jeg ville også søkt rundt på nettet for å gjøre meg kjent med hvem kunstneren er og hvor han stiller ut

Enig. Eier hadde lite info å komme med når jeg spurte om detaljer slik @Pinkerton påpekte. Henviste han til Galleriet. :slight_smile: Takk for innspill.

Dette er en Eiborg ja. Går for 54-74.000,- på 2. håndsmarkedet. Jeg har solgt mange, de fleste til hus og store leiligheter på vestkanten i Oslo. Populær kunstner som har solgt bra i mange år.

1 Like

Takk for input Jonas. :slight_smile: