En Pointe HF hvit

Jeg har en MW En Pointe HF Edition of 15 hvit, som jeg er litt nysgjerrig på “markedsverdi” på? Noen som vet om noe som er solgt i løpet av sommeren? Har vært inne på tanken om å selge den videre for å få litt mer kunst på veggen men på en annen side liker jeg den veldig godt :thinking:

1 Like

Ingen som har noe innspill?

Er en kar på UAA som selger en main edition for 1200 EUR / 11 200 NOK (har ikke solgt enda dog). Så et par tusen over det kanskje?

1 Like

Nå spør jeg bare av ren nysgjerrighet altså, ikke noen mening bak: hvis den på UAA ikke er solgt til en viss pris, hvorfor skulle denne være verdt et par tusen mer?

Så det nå, han hadde visst fått 4 bud. Får sende han en melding å høre :wink:

Er vel å forvente en prisforskjell mellom main og HF. Dette forutsetter at denne på UAA er priset riktig, noe den ikke later til å være.

2 Likes

Ah, skjønner. Hand finished. Takk for oppklaring :relaxed:

Det printet ser helt fantastisk ut!
Sett bort ifra printet på UAA som har vært lagret i tube siden det ble kjøpt har vel prisene på En Pointe vært relativt høye? Ligger en Mail ed på Finn til 22k noe som selvfølgelig er høyt, men jeg mener jeg har sett en del til 15k og oppover. HF burde ligge litt over, men med så høye priser er det vel ikke lett å si…

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.