Eksperttips til nye kunstkjøpere

Tips til lesestoff for de med VGpluss. Har ikke pluss selv, så kvaliteten aner jeg ingenting om. http://pluss.vg.no/2016/12/01/2622/2622_23858359

1 Like

Hvis noen har VGpluss legg gjerne ut PDF av artikkelen :slight_smile: Kunne jo vært spennende å lese! (tar også imot på PM om dere ikke har lyst til å legge ut offentlig)

2 Likes

Jeg tar også gjerne imot på pm.

Ja takk. Jeg og hvis det er muli?

pluss.vg.no.pdf (151.8 KB)

10 Likes

Joa… takk for filen!

Uten hensyn til en avtagende oppgaveløsning stimuleres kriteriene eller sagt på en annen måte: konsekvensaspektet. I henhold til en langsiktig avveining stimuleres innsatsen i tilknytning til en samlet vurdering. Under henvisning til en optimal problematikk lokaliseres innsatsen på bakgrunn av satsingsområdet. Under hensyntagen til en avtagende treffsikkerhet genereres fokus med sikte på ressursinnsatsen. Med hensyn til en avtagende agenda genereres innsatsen hva gjelder føringene. Forutsatt en ikke ubetydelig organisasjon effektueres risikofaktorene i tilknytning til behovene. Under hensyntagen til en ikke ubetydelig tidshorisont tilgjengeliggjøres økningen for så vidt gjelder behovene… les mer.

11 Likes

Dette var jo bare enda en god grunn til å ikke kjøpe vg+ abonnement. Det stod vel strengt tatt ingenting i denne artikkelen et realtivt oppegående menneske ikke kunne funnet på selv? Vi er fortsatt ved “regel” nummer 1. Kjøp noe du har lyst til å ha på veggen din.

2 Likes

Jeg håper VG tok seg betalt for denne reklame teksten.

1 Like

Ja!