Dolkutstilling i Bergen

Mener det skal være et CD cover for bandet Fjorden Baby

Ahh ok. Ganske kult satt opp :slight_smile:

1 Like

Var innom i går selv og det var en veldig bra utstilling. Godt gjort @azidops å samle sammen alle verkene. Det var kult å se alle sammen ferdig innrammet på samme sted.

Det kom et objekt jeg ikke kunne la være å stille ut @GalleriSundgaarden etter jeg fikk låne din. Kjente ikke til den selv før jeg kom over den. Platecover på minicd for Fjorden Baby.

1 Like

Kanskje @azidops kan legge ut bilder fra utstillingen siden den nå er ferdig?

Ja, ser at den har noe litt ekstra @azidops :slight_smile:

Steike folk er sensitiv da! Jeg tror du har misforstått meg helt siden min første kommentar, for jeg har ikke prøvd å si at du tar feil eller at du ikke burde mene at det var et høydepunkt. Jeg lurte genuint på hvorfor akkurat Teddy Riot er en favoritt for deg, og hvorfor det er et høydepunkt å se den i brun. Derfor skrev jeg bla. “legit” for det kunne jo hende noen tenkte at jeg ville angripe din påstand, noe jeg altså ikke gjorde.

Det er med andre ord ikke riktig at jeg ikke har interesse av å høre deres meninger eller synspunkter @Onkeljohn.

Jeg tviler på at jeg kan lære deg noe om hvordan du skal beskrive hvorfor du liker et bilde. Det er vel kanskje naturlig å si noe om fargene, formene, budskapet eller trykkeformen? Jeg synes ikke dine tidligere kommentarer var tydelig på hva du liker med Teddy´en… Selv likte jeg å se hvordan verket Police Line så ut før det ble trykket, og lese om hva Dolk gjør fra lerret til ferdig trykk.

Meget bra jobba @azidops !
fantastisk gjennomføring og en fantastisk samling
Dolk er i aller høyeste grad i vinden og utstillingen må gjerne stå noen uker mere for min del
Nesten en rørende opplevelse å gå rundt
mellom printene i kronologisk rekkefølge ! :slight_smile:

2 Likes

Ser ut til at Charles skuler misunnelig bort på Che.

1 Like