Dolk-shrink Printers press x/8 utgaver

Haha, dette er stor humor.

Denne tråden kommer til å bli omtalt som en klassiker. :+1:t2::joy:

3 Likes

Ikke er det mulig å slette bruker heller. Gøy å høre at det blir en klassiker. Morsomt at det ikke går ann å gjøre noe som helst utenom dette forumet uten at det blir oppdaget og linket. Sikker på at om jeg hadde hvisket noe til en random på gata ang dette bildet, hadde det dukket opp her. Godt jeg ikke er paranoid, helt absurd spør du meg. Men retningslinjene og alt det der, samt lite gjennomtenkning før jeg poster tar jeg på egen kappe.
Annonsen er slettet, da jeg ordnet penger. Bildet selger jeg ikke, ville ha en prisvurdering. Hadde ikke solgt det for under 10 mill. Men det er det ikke verdt/ og det skal ikke selges, da jeg skal ha det selv.

Jeg beklager kommentaren min ang psykiatri, det var unødvendig av meg, og jeg trekker det tilbake.

Der fikk dere svar på spørsmålene deres også gitt. Dæven. Er visst i slaget idag. Opprettet et lite ENK i natt i forbindelse med kunstinvestering. Og jeg kan ingenting om kunst. Cocky? ja. Men, jeg har mine grunner, og har tråkket på flere tær pga denne tråden her, da jeg ikke kjenner de uskrevne og sikkert skrevne normene/skikkene innenfor kunstverden. Men jeg skal holde meg til lurking, da mange av dere faktisk har litt verdifull kunnskap, noe jeg verdsetter og ydmykt takker for ved hjelp av denne posten, og jeg tenker litt lite gjennom hva jeg poster. Lurking fremover som sagt.

Er ikke ofte jeg beklager til folk, men jeg beklager for noen av innleggene mine, om noen føler seg fornærmet, eller jeg har gjort noe “feil”. Jeg gir respekt vanligvis og forventer det tilbake, men glemmer at jeg sitter bak skjermen, og er av ulike grunner per dags dato “en liten jævel” som jeg så fint kaller det selv, da jeg sier klart og tydelig ifra til hvem som helst, og aksepterer ikke at folk snakker uhøflig til meg. Og sistnevnte påpeker jeg. SÅNN. Avhandling ferdig, print ut og finn frem gullramma og heng opp tråden. Kanskje jeg signerer med mitt ekte navn, så er det verdt en del om 10-15 år.

Inntill da, har jeg hvertfall et fint dolk bilde :slight_smile:

Anerkjendt!

9 Likes

Du tenker for mye… Bra det ordnert seg!

1 Like

Velkommen til forumet @Anerkjendt og gratulerer med et helt fantastisk bilde

2 Likes

Tar gjerne et signert eksemplar av denne tråden. Gjerne en collab med Whatson😅 Velkommen, her passer du fint inn…

1 Like

Takk til dere begge for velkommen til forumet. @Beinet @torulv og ikke minst gratulasjon for et flott bilde :slight_smile:

Nå må jeg tilbake til lesemodus og slutte å skrive! :slight_smile:

1 Like

Jeg kan gi deg en prisvurdering på det!

1 Like

Kan vi for moro skyld få vite prisvurderingen på bildet til trådstarter, siden det uansett ikke er til salgs

5 Likes

Nå bryter jeg lurkeregelen min igjen, men uten å være jurist, men med god kunnskap rundt tolkning av lover (da helst helse og sosial lover), regner jeg med at det du spør om må du nesten anskaffe papirer fra Kongen for å kunne innhente hvis ikke @azidops eller undertegnede ønsker å si det. Si ifra om du trenger direktenummeret hans, Kong Harald altså.

Anerkjendt

Worth it.

Psykiatri (…)

1 Like