DOLK-canvas til salgs til kostpris

Dolk Grafitti Remover canvas til salgs. Akryl på lerret. 100x100 cm.Signert Dolk14.Ingen flipping.Kostpris. Kjøpt direkte fra Dolk. Dette sterk tekster et flott og viktig kunsthistorisk maleri når historien om Dolk skal skrives. Det markerer starten på “buffer” - perioden og Dolk’s (foreløpige?) farvel til street art. Send pm hvis interessert. Kun seriøse henvendelser.

3 Likes

Hva er kostpris?

3 Likes

Det kan han sikkert fortelle deg gjennom PM :slight_smile:

Hvorfor gjøre det så vanskelig? Hva er problemet med å skrive kostpris i denne tråden? Ved å oppfordre til å sende PM til å få kostpris bidrar til useriøse henvendelser…

1 Like

Jeg tror kanskje det er du som gjør det vanskelig.

Det er vanlig når man driver med kjøp og salg av originaler og dyrere verk at priser ikke offentliggjøres. Dette for å beskytte både selger og kjøper.

@Gammel_Erik et kan godt være jeg som ikke forstår meg helt på måten man driver kjøp/salg av verk i høyere prisklasse :slight_smile: . Men når det er sagt så er det vel ikke noen hemmelighet hva kostpris på dette verket var…?

1 Like

“Kostpris” er hemmelig i den forstand at det kun er Dolk og kjøper (Lark) som vet hva den er - for akkurat dette GR lerretet…

1 Like

Bilde?

1 Like