Din kunstvegg

En ny godis på plass (dvs må finne veggplass i løpet av helgen) :grinning:

Bra rammevalg?

12 Likes

Er det en ramme du har hatt liggende? Ser ut som en god gammeldags 70’talls ramme

1 Like

Rammen er ny, i god gammeldags stil :slight_smile:

Rammemaker hadde akkurat fått den inn, og fargene (kobber-ish) passet etter min mening veldig bra til Leap. Kostet litt, men trykket fortjener en god løsning. Passepartouet var ikke førstevalg, men jeg godtok siden han ikke fikk tak i et annet mer passende akkurat da.

Ja artig valg. Er det bilder du henger opp hjemme eller i galleriet?

Har en del originaler og noen trykk som per i dag henger på veggen hjemme, men som skal ut i galleriet når det er klart. Må ha noe som folk vil komme og se :slight_smile:

8 Likes

Men ærlig talt da, sokker og sandaler…

7 Likes

Birkenstock din nepe!

5 Likes

Å, unnskyld.

1 Like

Say no more😂

6 Likes

Pez x Whatson :raised_hands:

43 Likes

Den var sinnsyk fet.

1 Like

Macho innramming! Kjempe!

1 Like

Denne får du si ifra om du skal selge en gang @Calizto.:heart_eyes:

2 Likes

Sinnssyk rå👌
Plager meg at ikke flere signerer på selve bildet.

2 Likes

Denne er nummerert rett utenfor trykkflaten, men det ga jeg blaffen i, ville ha den helt sort😎

3 Likes

Hvor finner du alle disse trykkene? Har de bare liggende liksom?? Prøver å følge rimelig bra med selv,men du har en tendens til å trylle frem saker jeg ikke får med meg. :ok_hand:

Og har du eget fotostudio hvor du tar bilde av trykkene dine, til og med de bildene e jo fete😎

5 Likes

Det ble helt smashing, så bra valg!

1 Like

Inviter meg gjerne til julefesten din i år, Calizito. :slight_smile:

1 Like

Har endel liggende ja :slight_smile: Fint å kunne variere litt på veggene. Kjøper stortsett på release…

Har ikke noe photostudio :stuck_out_tongue: Men har litt forskjellig photoutstyr :slight_smile:

1 Like