Din kunstvegg

Jøsses. Må si at Idea Painter og Girl with teddy virkelig komplementerte hverandre, det så jo veldig bra ut. To av Dolks absolutt beste det der.

2 Likes

Presisjonsoppheng det der! Ser fantastisk ut, likte spesielt spisebordet. :slight_smile:

6 Likes

Veldig fornøyd med de to :slight_smile:

1 Like

Hentet i dag. God helg!

13 Likes

Fet samling. Liker hvordan dere har samlet Ash sine bilder også. Har selv astronauten på veggen, og fullmoon skal til innramming. Nå gleder jeg meg enda mer. :slight_smile:

Fine bilder og lekker innramming!

Her er for første gang et lite bilde fra min samling.
Per Heimly:Maria Bonnevie 18 år.
Fritz Røed:Karneval i Venezia.Skulptur fra mitten av 1990-tallet.

26 Likes

Fikk opp disse to her om dagen, etter at plassen ble ryddet ved salg av superman & batman.
Har lenge tenkt på dem, og kan ikke skjønne hvorfor disse ikke er blant CH sine mer populære trykk, men flaks for meg at jeg kunne få opp et par jeg virkelig liker til en fornuftig pris da :slight_smile:
Innramming som vanlig utmerket gjort av @JonasLeborg på galleri kollekt

24 Likes

:heart_eyes:

1 Like

Lekkert. Og enig. Uforståelig at disse, og Harrington generelt, ikke er mer populær her inne.

2 Likes

Disse ligger og godgjør seg i kjelleren min til jeg får en vegg til de. Gleder meg. Fint med dobbel sort innramming!

2 Likes

Har inntrykk av at veldig mange er begeistret for Transformer og kanskje også Hide & Seek (for all del meget flotte trykk), noe som også gjenspeiler seg i prisnivået. Men disse to, og noen andre, får ufortjent lite oppmerksomhet synes jeg. Uansett er disse ikke kjøpt som investeringer for meg, men fordi jeg synes de er flotte, så da passet det jo fint at de ikke var alt for dyre :slight_smile:

2 Likes

Ja da bjuder jeg på en liten fredags Roamcouch,ikke ny,men har fått ny ramme og passep…

15 Likes

To nye bilder i hus av favoritten :smile:

36 Likes

Wow!

1 Like

Monumentalt.

1 Like

Fantastisk fine!!

1 Like

Disse var flotte!

Selv fikk jeg endelig komplettert kube-samlingen min av Mehdi Ghadyanloo i går. 7 ulike bilder hvor kuben er gjennomgående. Såvidt meg bekjent er dette alle kubene som er gitt ut som prints i hvert fall.

Nå må de fordeles rundt i huset!

40 Likes

Fantastisk samling av kubene :smile: De er fantastisk flotte.
Jeg har hatt noen tanker oppgjennom i forhold til hva som skal være i samlingen jeg og. Men vært litt virrete. Men tror det blir en ok samling på meg etter hvert også.

Som sagt: Mehdi har blitt favoritten, :slight_smile:

3 Likes

Misunnelig er vel bare fornavnet her! Håper på å skaffe meg en kube etterhvert jeg også. Future Intuition er blant mine favoritter.

1 Like