Din kunstvegg

Dét gjør den faktisk denne også! :wink:

1 Like

7 Likes

Her har @JonasLeborg jobbet godt! Kjøpte dette trykket for noen dager siden, og han spurte om jeg ville ha det innrammet. - Jatakk, sa jeg. Og to timer senere fikk jeg melding: Kom å hent det a!
Så da gjorde jeg jo det.
Første sinnsykshit, og det er fare for at det kan bli flere.
Problemet her er vel at det er for få vegger i en 50 kvadrat på Torshov, menmen… får sette opp noe lett-vegger evt. Takker Jonas! :slight_smile:

28 Likes

Da var det kveld.
Bildet har funnet sin plass.
Og Martin Whatson avdekker hva som skjuler seg bak “gardinen”…

21 Likes

Kjøpte dette trykket av AnnaLou hos @azidops for en liten stund siden, rett og slett fordi fargene i bildet gir meg akkurat den samme følelsen som trykket heter “Summerfeelings”. Har ikke fått den beste plassen på veggen enda, men forhåpentligvis kommer det snart til sin rett!

14 Likes

Kjøpte Pøbel - Bunad (stort) trykket I går samt Sandra Chevrier La cage et la dignité for noen dager siden. Pøbel må få seg en ramme før jeg får lagt ut bilde. :slight_smile:

Takk til Ramme Service for godt utført arbeid!

30 Likes

Da var denne kommet på veggen etter at jeg plukket den opp i dag :slight_smile:

16 Likes

Da var rebellion endelig kommet opp i veggen. Mulig jeg har vært litt for engasjert i rammevalg :joy::flushed: Trenger uansett en bedre vegg snart :relaxed:

6 Likes

Svigers ønsket seg en ballerina. :slight_smile:

9 Likes

Så da fikk de en av deg? Herlig.

1 Like

Må være alle tiders svigers :slight_smile:

1 Like

Nytt på hytten👍

8 Likes

Vært på veggen min en god stund, men fikk seg en ny plass.

12 Likes

Ikke det beste bilde.

8 Likes

Det er rett og slett lekkert!!

Ser så sykt bra ut når alt det hvite er bak passepartouten :ok_hand:

1 Like

Syntes Hamawoods har mange hyggelige prints… og når man trikser litt med innrammingen blir det ekstra hyggelig. Så dette er siste på veggen min. Endlessflight

15 Likes

Fått hengt opp kunsten vår.
Veldig fornøyd. Dolk, Martin Whatson, Victor Ash, Roamcouch og Ronny Bank :slight_smile:

46 Likes

Rått! :slight_smile:

1 Like