Din kunstvegg

Slafs!

Pent med sort passepartout!

1 Like

Har ikke sett dem presentert på den måten før, det var ganske snasent :slight_smile:

1 Like

Thanks, @ingridsorensen!
:blush:
Konsekvensen av å gå igjennom stickerssamlingen ble nå ihvertfall den at bilderammer som inneholdt mer eller mindre vellykkede bilder av meg selv som barn, elegant ble trumfet av stickersene.
Siden det aldri har vært aktuelt å bruke stickersene som… ja, stickers, og klistre dem på noe som helst, ble det å finne alternativ anvendelse for noen av dem.

Så med det; - relativt fiffige “miniatyr-bilder”, som på egnet sted - hylle, skap, kontorbord etc - er et ok supplement tll de store originalene.

2 Likes

Den egentlige rolle til Stickers i dag er vel å kunne på lovlig vis legge til søkeord på salgsannonser? Ser stadig flere som selger et eller annet, men med valgfritt klistremerke fra Eelus, Dolk, Banksey, MW, etc. Galleriene sin bakgrunn for klistremerker er selvsagt en helt annet…

2 Likes

Da fikk Dolken sin plass i løpet av helgen :slight_smile: Flyttet også Whatson canvaset til samme vegg, så har jeg begge mennene i mitt liv samlet :slight_smile:
Nå gjenstår bare hodepinen med å få plassert de fire andre bildene som måtte vike for å få opp disse.

52 Likes

Fantastisk​:clap::clap:

2 Likes

Ser veldig bra ut! Gratulerer med kjøpet!

1 Like

Ble utrolig bra! :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 Like

Enig. Etter litt drøftelser med rammemakeren,så gikk vi for svart dobbel passepartout,og angrer ikke på det nå.

De matcher kommoden din perfekt. :open_mouth:
Nå glor jeg.

Godt å høre at morfars gamle kommode holder seg mot kunst av en litt nyere dato enn den selv da :slight_smile:

1 Like

Denne helgen har det vært stille i heimen.
Kun denne lille søte Sandraen jeg fikk tilbake fra innramming forrige uke som har fått sin plass.
Håper den matcher “telefonbordet” mitt ok @ingridsorensen ? :slight_smile:

7 Likes

Fikk denne flotte klassikeren på vegg denne helgen.

Har dessverre noen mindre skader fra transport, men hjertet mitt banker fortsatt for Dolks første trykk og det ser fortsatt utrolig pent ut :slight_smile:

11 Likes

“David Bowie” - spraymaling og 8 lags sjablonger på lerret av Lee Henderson fra UK.

“Fake Smile” spraymalt med sjablong på gammelt bokomslag av brødrene Icy & Sot. Opprinnelig fra Tabriz i Iran. Nå bosatt i Bushwick, NYC.

Disse to fikk endelig plass på vegg i helga. To andre verk måtte ned… :blush:

8 Likes

Har fulgt lee henderson i noen år, dyktig stensilkunstner. Har vert artig å se utviklingen, synest gan drar likhetstrekk til snik :+1:t2:

1 Like

Samme her. Ja, han er dyktig og kutter alt for hånd. Hans beste motiver er i verdensklasse innen denne sjangeren, synes jeg. Han er veldig dyktig teknisk men jeg liker ikke alle motivene hans. Han har i senere tid blitt flink til å eksperimentere mer enn han gjorde i begynnelsen. Han selger også direkte og er en veldig hyggelig og etterrettelig fyr :+1:t2:

1 Like

Hei kan jeg låne bildet ? Skal selge begge disse trykk

29 Likes

Da kom Kawsene fra MoMA endelig i posten

28 Likes