Din kunstvegg

Ja ser du begynner å nærme deg gulvet nå :slight_smile: Får rotere litt. Eventuelt selge noe til meg. Spesielt på jakt etter DOLK toy eller prison painter:-)

1 Like

Nettopp ferdig med denne hjemmelagde innrammingen av Hera fra Herakut sitt verk på finér.
Ramme lagd av en gammel palle som ble beiset, sammen med noen mellomstykker og kroker for å få en flytende innramming.
Funderte en stund på hvordan jeg skulle ramme inn denne, selv er jeg veldig fornøyd med resultatet

16 Likes

Bra jobbet. Kult bilde.

Pretty good!

Laster opp…
Fikk denne av tilbake idag ifra hele ruter, veldig fornøyd.

Når du laster opp bilder må du huske å la de lastes ferdig opp før du trykker publiser

Ok, takk

27 Likes

Fikk opp Future Intuition og Escape to Destiny av Mehdi opp på veggen. De ser fantastiske ut i sammen :grinning: Mangler bare noe skikkelig belysning nå, så blir det meget bra!

22 Likes

“Diamond Ring edition”

15 Likes

Hello har imidlertid fått AR glass siden sist, var uholdbart med vanlig glass på denne :slight_smile:

21 Likes

John Doe -THAW

Rammet inn denne selv med Artglass og syrefritt bakstykke for tusenlappen. Rammen hadde jeg liggende fra før :thumbsup:

11 Likes

Syns denne er rå. Gratulerer. Flott innramming :slight_smile:

Takker :relaxed:

Bjarne Melgaard i hus og oppe på veggen :relaxed::relaxed:

18 Likes

12 Likes


Fikk i samarbeid med Ramme Service laget denne Faile - Black light Dog rammen hvor vi har lagt UV led rundt bildet. Lyser veldig opp og skikkeligt tøft.

Har også mulig å styre styrken og frekvens på lyset ved hjelp av en fjernkontroll.

21 Likes

FEtt! Led-bar heaven!!

Conor Harrington og Spazuk oppe på veggen! :slight_smile:

18 Likes

Dette var jo blodharry og stilig på samme tid :grinning:

Utrolig artig, sikkert bedre live også enn på bilde?

Alt er bedre live. Og ja, blodharry!

5 Likes