Din kunstvegg

Med svart ramme ok, ville nok likt den bedre uten. Beklager :slight_smile:

1 Like

Enig her. Personlig mening. :slight_smile:

Da var denne “rakkeren” på plass…

Har stor sans for Dot, og liker veldig godt uttrykkene i en del av motivene hans.
Med denne “Handgun” i rødt ble symbolsk nok “den røde tråden” i mine tre Dots fullendt, der den supplerer “Scream” og “Vandal King”.

Hyggelig og smooth handel hos annet KV-medlem!

15 Likes

Tilbake fra rammemaker og klar for veggen.

14 Likes

Flott. Må få min til innramming snart og ser jeg!

Da var hun endelig på plass…

Det ble en viss “reise” i tid for å finne et tilgjengelig eksemplar av denne fra Sandra Chevrier, men når “La Cage Qui Fond” XL (Ed. 25) endelig var i markedet, så var veien kort.

Meget smooth handel med annet KV-medlem.

Fikk det levert på døren i dag av rammemakeren - som forøvrig gjorde en rimelig fiffig løsning på denne, med dobbel ramme, istedetfor passepartout.
Innerste ramme fungerer som “mellomlist”, og gir som effekt en fantastisk dybde mellom glass og motiv på ca 4 cm, og med det “gjør” bildet.

Beklager litt crappy/mørkt foto, men det skyldes at bildet er rimelig ferskvare, og nettopp hengt opp. Noget “skumring” både ute og inne… :slight_smile:

29 Likes

Utrolig flott bildet, liker valg av innramming.
Gratulerer!!!

1 Like

:heart_eyes: Åh! Så heldig du er!

1 Like

Flott bilde og ellevill ramme.
Og ikke minst Big Ups for fjernsyn og høyttalere. Det er også kunst!

2 Likes

Hentet dette bildet av Magnus Gjøen i går hos Popop i Oslo. Er meget fornøyd med resultatet :grinning:

15 Likes

33 Likes

Lekkert! :heart_eyes:

1 Like

Hentet hos rammemaker idag, meget fornøyd selv! :slight_smile:

14 Likes

Gammelt bilde men endelig en skikkelig innramming takket være Rammeservice i Bergen
:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

14 Likes

Flott Invader, men dette er da ikke kunst.

  • Hilsen Tollvesenet
11 Likes

Fliser?

Jepp

Jeg legger ut hele samlingen min. Noe av det har jeg lagt ut tidligere. Tatt litt av… jeg begynte i sommer.


Synes Pejac og Pøbel sine trykk gir et litt spesielt utrykk når de henger sammen

17 Likes

Kul samling :+1:Likte godt det nederste bildet. Hva er det for noe? Jeg har ikke sett det før.

1 Like

Det er kunstneren Anders Røkkum. Fyr fra vestlandet bosatt i Bergen. Sjekk ut facebook siden hans The Art Of Anders Røkkum. Litt mørk/dystert utrykk på det han lager, men jeg liker det :blush:. Jeg ble tipset om han her inne av noen andre.

1 Like