Din kunstvegg

Knalltøff. Grattis. Glitrende Pushwagner samling :+1::+1:

1 Like

Blir påvirket av bror @Groms og har fått opp min seneste Pushwagner på veggen. Digger fargene og denne gjør seg godt på loftstua! Litt andre bilder som venter på å få sin plassering i heimen også.

11 Likes

Ganske digg d som må ligge på gulvet og…

Har selv den ene Sandra’n. Tar seg bra ut på gangen.

1 Like

Kanskje det kunne blitt en ny kategori? Kunsten som er ferdig innrammet, men som ikke er på veggen? :slight_smile: Tror folk har mye snop stående i boden eller på gjesterommet rundt omkring. :slight_smile:

Nå fikk jeg pakket opp denne av Mehdi. Vanvittige farger. Vanskelig å få helt frem på bilde, men denne var stilig live.

Nå blir det bare å vurdere rammevalg.

11 Likes

Fikk med meg en liten godbit fra Gategalleriet lørdagen, Martin Whatson - Make Love. Ganske fornøyd med selskapet i leiligheten nå :slight_smile: (ICWT skal få ny innramming dog) :slight_smile:

30 Likes

Når alle gode ting er 3 :raised_hands: Fikk disse akkurat inn døren til min datters store begeistring.

22 Likes

Den Graffiti Remover`n var veldig kul. Hva er opplaget på den? Og er det et print eller org på papir?

Det er vel print. Var det ikke ed.20 på den?

1 Like

Har jeg spurt om dette før? Fikk plutselig deja vu :slight_smile:

Ja, det er ed 20 på denne.

1 Like

“Good buyer, valued custommer. Recommended” som de sier på eBay!

1 Like

Den sorte GRen er så utrolig tøff. Gratulerer!

Den Dolken… #misunnelig!

Ja, vi fikket løft i samlingen. Takk @azidops :raised_hands:

Nå må jeg seriøst sette på bremsene. Har kjøpt mye i det siste. Det siste som har kommet i hus er;
Pejac - Wound
Victor Ash - Astronaut
Tenker å legge ut bilder når alt er på veggen. :slight_smile:

2 Likes

Dyr hobby😂

3 Likes

Rammemakeren rotet det til med en blackliner der. Ble ganske bra likevel. Keeper, eller bør den vekk?

7 Likes

Grattis med flott ramme og trykk🙌

Keeper :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2: