Din kunstvegg

Merkelig udimensjonert innramming du har valgt til den Prison Painter :slight_smile:

1 Like

Speil med en original?

3 Likes

Da var disse to rakkerne endelig innrammet og oppe på veggen.
POSE - “Dude” og “Burn”.
Flytende innramming på sort plate og ramme.

21 Likes

Å fyfaen så fete!! Noe sted en får anskaffet disse trykkene nå? Eller er de for lengst utsolgt?

Takker! :slight_smile:
Disse røk fort ut da de ble sluppet.
Relativt lavt opplag på dem også, hvilket bare bidrar ytterligere til en viss knapphet på godet. Dude er i 100x, mens Burn er i 75x.
Tenker nok det beste er å sondere ulike kunstforum/salgsforum. Innimellom dukker det opp ett og annet der.
Om du vil være “på hugget” ift fremtidige verk, er det vel best å følge ham på hellopose.com, og registrere deg på mailinglisten.

Her er min versjon av Dude av Pose - litt dårlig bilde.

8 Likes

Vært hos @JonasLeborg og hentet dette i dag. Veldig fornøyd! Nå må jeg bare få litt ekstra lys på det sånn at det får det lyset det fortjener! :slight_smile:

17 Likes

Får plass til hele sammlingen min på ett bilde :smiley:. Jaja er nå en begynnelse :+1:t2:

14 Likes

Til og med en bra begynnelse! Gratulerer!

Hvilken kustner er det vi ser nederst til venstre??

2 Likes

Hehe, det er min daverende 4 årige datter sitt kunstverk. Måtte ha noe der da den lille MW’en så litt stusselig ut aleine :grinning:

8 Likes

Fyf…så bra! Usikker på om jeg liker hvit eller sort ramme best.

Endelig på veggen.

11 Likes

Astro-kroken

26 Likes

Den statuen er jeg misunnelig på! Helt rå

12 Likes

Slik ser det ut i min entre, kommer flere bilder snart :slight_smile:

2 Likes

Da var denne versjonen av Son of Man fra Martin Whatson i ramme og i hus og på vegg.

Relativt bra trivselsfaktor etter å endelig ha fått kloa i den.

20 Likes

Året, så langt :blush:

4 Likes

22 Likes