Din kunstvegg

Wow. Det ble utrolig tøft innrammet og på vegg. Grattis :slight_smile: ikke verst den Pushwagneren som henger ved siden av heller.

2 Likes

Laster opp… Laster opp…

12 Likes

13 Likes

Noen av mine vegger :slight_smile:

16 Likes

Når vi først prater om kunst og vegger. OBS OBS!

I natt våknet jeg av et helvetes brak fra stua. Panikken var total i det jeg fant et av mine innrammede trykk liggende midt på gulvet.

Utrolig nok, tatt lydnivået i betraktning, kom jeg unna uten noen form for skader på verken trykk eller innramming.

Til dere med mange flotte verk - ikke bruk oppheng av plast ! (De ryker tvers av)

4 Likes

Denne ble levert før jeg dro på ferie, og når jeg kom hjem var den fiks ferdig klar til å bli hentet. Så det gjorde jeg idag.

Jeg går ut og drikker øl for å feire! Sees.

16 Likes

Det var forøvrig hentet hos den særs hyggelig og flinke @JonasLeborg. Du får snart fler bilder av meg, forøvrig! :wink:

3 Likes

Er så misunnelig på det “Fuck the Police” bildet. Du får si fra når du går lei og har lyst til å selge det :slight_smile:

Skal gi deg en lyd , hvis jeg går lei :slight_smile:

1 Like

Mulig det er noe umusikalsk å “blande” en Whatson med et par Dolk, men i dette tilfellet er det tagging
som trumfer eventuell kunstnerisk korrekthet.
Det er ihvertfall temaet på veggpryden i denne delen av stuen.

(Kveldsmørket får ta skylda for crappy bildekvalitet)

35 Likes

Likte kombinasjonen godt!

1 Like

Nye MW & SC oppe! Og Push har fått ny plass!
Bare en hvit vegg igjen å fylle i stuen nå! Godt fornøyd!!

15 Likes

Endelig opp på veggen. Fornøyd med at jeg valgte svart paspatour og svart ramme. All ære til @JonasLeborg

13 Likes

Da var de endelig samlet :slight_smile:

28 Likes

Woow!! Kjempe lekkert!

1 Like

Cudos!! Sett ymse comboer. Men den der syntes jeg hevet begge bildene flere hakk. Gratts sir!!

1 Like

Sandra Chevrier sin lightbox på kjøkkenet:

10 Likes

Den lightboxen er egentlig ganske frekk!

1 Like

Don’t hassle the Hoff!

9 Likes