Din kunstvegg

Utrolig bra, som laget for den veggen:)

1 Like

Møbler kan være kunst. Enkelt og greit. Mitt egg er produsert i april 1967 så for meg er en uorginal uaktuell.kan jo også bare kopiere det du vil av kunst og henge opp på veggen. Ser jo “likt” ut…

3 Likes

Falske møbler går rett i kategorien med falske klokker, klær eller kunst for den saks skyld. Enig med mye som er skrevet her, og møbler er definitivt kunst det også vil jeg si.

1 Like

Fotoshop?

Dårlig humor:/ Et mesterverk og en personlig favoritt. Eneste som kan toppe det, må være ‘Watch your palace fall’ imo.

3 Likes

Mcgregor du har som profilbilde?

Ikke min, men min mor sin.

2 Likes

Her er noen av bildene jeg har hengende på veggen. Først ut et originalt Dolk motiv på papp fra Utstillingen Tilsammans.

Pose med “Spiral” Edition på 100.

Sergej med “FedEx” . Lerret.

Så den nye favoritten, en Joe Iurato original “Hudson 12” x 18" x 4" fra hans utstilling “Everything But The Whole Story” hos Station 16 Gallery i Montreal! I bakgrunn “Runaway” Pushwagner.

24 Likes

WOOW. Det var fine greier !! Når var utstillingen tilsammans? Finnes det bildet fra utstillingen?

Utstillingen var hos Tilsammans i mars 2005, så begynner å bli en stund siden.

Om du ikke har lest denne vil jeg anbefale denne:

http://www.thegiant.org/wiki/index.php/Dolk

1 Like

Nei dette bildet var ikke et av de ustilte bildene i lokalene på Tilsammans, men har en annen historie :smile:

Siste fra rammemakeren, HF fra Sandra, liker den jeg :grinning:

12 Likes

Hiver meg på denne :slight_smile: Siste fra rammemakeren, handfinished fra Sandra :smile:

13 Likes

:raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

Da har Zebra’n fått selskap😊

19 Likes

Veldig fornøyd med mitt nye bilde som henger på veggen, mitt desidert favorittmotiv!

(ikke bry dere om rotet rundt).

19 Likes

Følger opp med David Stenmarck sitt trykk “George Orwell - Animal farm”

5 Likes

Mitt favorittmotiv fra dolk! Misunnelig!!

1 Like

Flott lerret! Grattis!

1 Like

Fantastisk flott!

1 Like